zaterdag 12 maart 2011

Little Miss Penguin



Ja, ik heb nu de smaak te pakken!
Want er staat zoveel leuks op Ravelry!!
En nu ik het een beetje kan vertalen is ook dat geen drempel meer.
Mijn dochter, jawel daar is ze weer..., zag deze maffe muts en natuuuuuuurlijk:
"mam, kan je die voor me maken???"
Dat heb ik dus maar weer gedaan.
Met dubbele draad en even wat proberen met de naalddiktes is dit dan het resultaat van een vrije vrijdagavond.
Toch nog wat te ruim helaas, maar mijn dochter heeft dan ook een klein koppie.
Nu bestaat er ook nog een Mister Penguin dus die zal ook nog wel volgen, misschien dan met enkele draad proberen.

4 opmerkingen:

  1. Hahahahaha ik vind hem geweldig!
    Mijn dochter liep hard weg LOLZ, maar ja die is jonger en is nog erg bezig met wat anderen wel niet zullen/kunnen denken....Ik verheug me nu al op de volgende fase!!!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ROFL... this is a HAT??? How absolutely cute and funny. You HAVE to take a picture to show us when you daughter puts it on, Pauline. :D :D :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een reuzelollige pinguinhoed! mooi gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Pauline,

    SUPERschattig gewoon !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen