vrijdag 4 maart 2011

Mmmmmmmmm!


Heerlijk, een kopje koffie met een moorkop.
Ook deze was weer erg leuk om te maken.
En echt geen werk geloof me!
Je maakt het in hooguit 2 uurtjes en het patroon is echt goed en eenvoudig.
De taartjes hebben door het doosje dat er in zit een doorsnee van ca. 8,5 cm.
Dus dat is niet al te klein.
Deze moorkop is een zelfbedachte variatie op het patroon, hoewel dat voornamelijk zit in de kleur en het schijfje ananas op de room.

Met borduren ben ik ook nog bezig hoor!
Maar dat vordert niet zo snel dus een update daarvan bewaar ik voor later!

10 opmerkingen:

  1. Ik ben er al meer varianten van tegengekomen, moet zeggen het lijkt me super leuk om er eentje te maken.!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig pauline ziet er weer heerlijk uit.

    Zag je berichtje dat ze niet zo klein waren als ik dacht wie weet moet ik het toch maar eens proberen :)

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi pauline zag je berichtje over het poppenhuis.
    Ik liep een paar jaar geleden in de binnenstad van den haag en daar zit een soort speelgoedwinkel waar veel soorten houten speelgoed enz word verkocht en daar stond die in de etalage was gelijk verkocht hihihi.
    Wou eerst voor een wat neutralere kleur gaan maar die hadden ze niet meer dus dan maar roze.
    Blijft toch een meisjes droom en ik heb geen dochters dus tja dan moet je het maar voor jezelf maken toch.
    Was ooit begonnen met het poppenhuis van delprado weet niet of je dat kent.
    Dan kon je om de zoveel weken en deel kopen de meubels waren wel te doen maar vond het huis zelf een beetje te dun hout vandaar dat ik dit huis heb gekocht.



    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk en creatief met die ananas erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook heel erg leuk, ik begin er honger van te krijgen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These cupcakes are just amazing. I think I would take a bite cause those look so real =D and delicious.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammie, dat ziet er lekker uit. Ik vind het reuze knap dat je zoiets kunt haken.
    groeten en een fijn weekend,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Pauline,

    Wauw, wat geweldig schattig en mooi ség !!!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, dat ziet er echt lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat doe je veel leuke projectjes! Ik zou bijna vergeten dat je ook nog borduurt. Die taartjes had ik ook al bij Maaike gezien, ze zijn erg leuk. Die paarse sjaal is helemaal het einde. Prachtige kleur!!!

    BeantwoordenVerwijderen