dinsdag 19 april 2011

Babies


Nu de eenhoorn af is, is er toch een last van me afgevallen hoor!
Nu kan ik ook weer met nieuwe moed verder gaan aan de Beach Babies.
Wees gerust Tania, ook de Fairy Bubbles komt zeer binnenkort weer aan de beurt.
Maar eerst wil ik deze nog af hebben.
Dan houd ik namelijk nog maar 2 WIPs over en dat werkt veel fijner.

Met de Beach Babies ben ik al aardig op weg sinds de vorige keer dat ik daar een update van plaatste.
Het is in ieder geval qua formaat een stuk overzichtelijker.
Wel een lastig werk.
Van het merk Dimensions.
Dus dat betekend: borduren met soms wel 5 draden, stugge stof en veel gecombineerde tinten.

9 opmerkingen:

  1. oh, wie süß. Aber auch wieder unendlich viele Farben, die das Sticken sicher nicht gerade einfach machen.
    Ich wünsche dir einen schönen Tag.
    Liebe Grüße Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kleuren zijn dit toch, en ik denk dat deze wel flink zal gaan groeien de komende tijd.

    groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, zeer mooie kleuren.

    Hij is al heel mooi gekomen, ben zeer benieuwd naar de volgende update ;)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn prachtige kleuren, en ja die werkjes zijn lastig. Heb hier een kerstsok liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De beach babies zijn ook wel leuk hoor! Ik wacht dus geduldig af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je hem weer heb opgepakt. En hij is leuk en wordt alleen maar mooier ondanks de stugge stof

    gr
    petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer veel gedaan!
    Go girl gooooooooooo ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je dit werk weer hebt opgepakt, past wel goed bij het zomerse weer!

    BeantwoordenVerwijderen