vrijdag 22 april 2011

Bruidspaar Ei


Een lieve vriendin is dit jaar al 20 jaar getrouwd...
Dat kan ik niet ongemerkt voorbij laten gaan natuurlijk!
En hoewel ik nog wel eventjes de tijd hiervoor heb,kon ik het toch niet laten om alvast te beginnen aan de verrassing.
Ik ga een bruidstaart haken en daar bovenop komt dan een bruidspaar natuurlijk.
Op Ravelry had ik al een leuk patroontje gezien.
Meneer en mevrouw ei.
En o, wat was dit leuk om te doen!!!
Een goed en eenvoudig patroontje waar je zelf nog alle kanten mee op kan, qua creativiteit.
Bovendien is haken heerlijk ter afwisseling van het borduren.
En je ziet zo lekker snel resultaat!

9 opmerkingen:

  1. Super leuk zeg, ben heel benieuwd naar je zelf gehaakte taart, het bruidspaar is in ieder geval al erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waaaw , wat super zeg ! als ik ooit trouw wil ik dit ook wel ontvangen hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ROFLMAO!!!!!!!!!!! Pauline..... I so looooooooove your crochet goodies. :D Happy Anniversary to your friend. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig bruidspaar, ben erg benieuwd naar je taart... hoe hij gaat worden!!
    je beach babies zien er zo schattig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahahah het is een geweldig leuk echtpaar!!!!
    Staat vast gaaf op die taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze zullen heel blij zijn met deze verrassing, zeer mooi gedaan.

    Hoe ben je op dit idee gekomen ?

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen