maandag 11 april 2011

Kussen




De Regenboogkussens gaan natuurlijk altijd door.
Soms is het erg druk met aanvragen.
Tja, en dan kan ik niet anders dan maar weer mijn steentje, of steekje, bijdragen.
Zo heb ik afgelopen week een lapje met het thema duiken gemaakt, een avondje werk.
En ook wel eventjes leuk zo voor tussendoor.
Er is ook weer een kussen af.
Zoals jullie zien had ik het lapje met Canada gemaakt.
Helaas is de foto een beetje blauw uitgevallen, in het echt was het gewoon wit hoor.

5 opmerkingen:

  1. IK blijf het een prachtig initatief vinden hoor , die Regenboogkussens, leuk dat duikersthema , schattige visjes
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kussen is weer mooi geworden en je duikthema komt zo ook helemaal goed uit.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kussen weer geworden.
    Leuk om telkens weer een bijpassend patroontje te vinden

    groetejs ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute, cute, cute. :D

    I know what you mean about the blue fabbie... my white ones often come out blue in pictures too!!

    BeantwoordenVerwijderen