dinsdag 26 april 2011

Strand


Heerlijk verder gewerkt aan de Beach Babies.
De saaie hoek is af en ook al een hoop stiksteken.
Het schiet dus al aardig op!
Hoe het nu komt dat ik zo snel kan borduren?
Daarover heb ik al eerder wat gezegd.
Voor een deel komt het doordat ik geen frame of ring gebruik, maar verder ligt mijn werk altijd binnen handbereik op tafel.
Dus elke "verloren"minuut pak ik het eventjes op.
Bovendien zijn mijn kinderen al wat groter en kijk ik bijvoorbeeld bijna geen tv.
Handwerken is gewoon mijn grootste hobby!
Oke....over mijn huishouden zullen we het dan maar niet gaan hebben....maar zolang het toonbaar blijft, ach wat geeft dat dan.

13 opmerkingen:

  1. hihi lol....
    Dat is de manier ja... Ik heb twee kleine kids dus overdag niet veel tijd voro handwerken... zo maar af en toe even, en daar neem ik vaak ook de tijd van... Ik voed de kleine een aantal keer per dag en dan moet ik toch zitten, dus meedstal heb ik dan een klein haak of borduurwerkje in mijn handen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Pauline, je schiet al weer lekker op met dit zomerse werkje, zo schattig...ennuh je hoeft je echt niet te verklaren hoor, het is jouw leven en ook al wil je de hele dag borduren of handwerken....als je er maar plezier in hebt.
    Een hele fijne mooie dag
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herkenbaar, bij me vriend staat de standaard en alles staat er bij. Elke keer als je even tijd hebt ga ik er lekker achter zitten.

    Veel borduurplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pauline meis groot gelijk , denk er ook zo over en steeds je borduurtje bij de hand hebben is super ! Je Beach Baby's zijn prachtig , heb ze ook nog in mijn voorraad kist zitten maar het was me nog niet opgevallen hoeveel stiksteken erop zitten brrrr.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet hier alles opbergen, anders is de kat er mee weg, dus ja :p En heb de laatste maanden echt geen zin gehad in borduren. Je vordert al echt goed hoor :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heerlijk werkje lijkt me die Beach Babies, op de stiksteekjes na dan.
    Maar het resultaat is wel erg mooi.
    Ik kan gelukkig ook alles laten liggen/staan en de tv staat weinig aan, de radio vind ik momenteel veel prettiger en daar kan je prima bij handwerken.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het werk wordt steeds vrolijker. Fijn dat je zoveel tijd hebt om lekker te borduren, geniet er maar van hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaan die babies idd snel. Ik gebruik ook geen frame of ring, vind dat veel te onhandig. Maar ik ga er echt wel voor zitten als ik ga borduren.
    Bij mij is dat meestal na het avondeten. Ik borduur aan de eettafel, dus ik moet eerst alles opruimen voor ik kan beginnen. Ik luister dan meestal TV. Mijn man kijkt dan TV en ik luister mee, want van aan de eettafel kan ik die niet zien. Dat stoort me ook niet, want ik denk niet dat ik de twee samen zou kunnen, dan zou ik te veel fouten maken.
    En tja, het huishouden... daar zullen we maar niet over beginnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awesome progress, as usual. :D Can't wait to see this one finished, Pauline. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Pauline,

    Je staat bij mij ook nog steeds in mijn lijst van volgers. Geen idee wat er niet goed gaat. Hopelijk kom jij er achter.

    Wat een leuk borduurwerkje trouwens. Je zou zo weer terug verlangen naar je eigen kindertijd.

    Heel veel borduurplezier.

    Liefs, Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Magische vingers ? Amai, je gaat echt snel Pauline.

    Het is echt heel mooi geworden, doe zo voort.

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh wat is deze toch leuk en wat een flink stuk erbij. Mijn borduurwerk ligt ook altijd startklaar op de voetenbank. Kwartiertje strijken, kwartiertje borduren gaat perfect zo. Alhoewel dat laatste kwartiertje wordt altijd sneller een half uur dan het eerste LOL

    BeantwoordenVerwijderen