donderdag 21 april 2011

Zomer


Met dit heerlijke weer is het een feest om aan de Beach Babies te werken!
Ze gaan dus als een speer.
En dat ondanks de stugge stof, aiai mijn handen:(
Ook alle stiksteken en halve kruisjes vallen niet mee, dat schiet niet erg op.
Het zijn er gewoon zo veeeeel!
En dan prik je ook nog eens lekker in je vingers...
Maar al met al heb ik een flink stuk gedaan en jullie kennen me...de finish zal geen weken meer duren.
Gek is dat altijd, als ik ergens helemaal voor ga is het zo ineens af!

10 opmerkingen:

  1. Hallo Pauline,

    oh het begint zo leuk eruit te zien hé, ség en de éénhoorn, wauw wat is die knap hé!!

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk he als je eenmaak het begin ziet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat schiet niet erg op???????????????
    WHAHAHAHAHA
    Ik zie je ervoor aan dat ie met Pasen af is ;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor je gaat weer als een speer! Echt ongeloofelijk hoeveel jij kan borduren aan een stuk door. Het wordt wel weer erg prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These beach babies are super cute =D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je gaat idd als een speer. Ze zijn dan ook superlief hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij wordt ook zo mooi, echt prachtig. Ik kan me heel goed voorstellen dat je hem dan ook af wilt hebben. Waar haal je toch de tijd vandaan om zo vlot en veel te borduren.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yikes.... be careful, Pauline and take good care of your hands! The babies are looking awesome. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. amai, je gaat lekker vlug vooruit.

    Ziet er echt prachtig uit Pauline ;)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen