zaterdag 7 mei 2011

De bubbeltjes


Ja, het is me weer gelukt!
Ik heb de Haed opgepakt en binnen een week een patroonblad afgemaakt.
Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat dit blad iets kleiner was en iets minder kleur bevatte.
Maar dan nog....op het eind zoals gebruikelijk ook weer heel wat confettisteekjes.
Het valt me evengoed niet mee, ik heb er mijn leesbril bij nodig en dat blijf ik heel erg wennen vinden.
Op af, op af....wisselen met dagelijkse bril etc.
Maar we gaan door, want afkrijgen zal ik deze zeker ooit!
Dus denk ik dat ik de komende week met een volgend blad ga beginnen, nu ik het weer heb opgepakt.
Ik ga nu aan de 2e rij beginnen.
Butterfly kisses moet nog even wachten.

11 opmerkingen:

  1. Zo dat gaat weer goed,ik heb zelf nu een heel stuk met maar 2 kleuren en moet zeggen dat ik dat eigenlijk al een beetje saai gaat vinden.

    Een fijn weekend,

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel kleuren kan lastig zijn, maar zoals yvon zegt maar 2 kleuren is ook weer niet leuk.

    En het resultaat van al die steekjes mag er wezen, vind hem nu al erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi werk.Ben ook al een tijdje met een head bezig,maar ppppffff die confettisteekjes zijn soms wel lastig,als vind ik het wel supermooi worden.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Binnen een week nog wel? Je gaat snel zeg, misschien als je hem wat vaker oppakt dat het wend? Hij wordt wel super mooi, al die kleurtjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me voorstellen dat het een super karwei is om deze af te krijgen, maar het wordt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jeetje, wat een werk, maar wel mooi hoor !

    nou weet ik nog steeds niet wat je dochter van de eenhoorn vond !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn dochter vindt hem gelukkig nog steeds prachtig hoor! De eenhoorn wacht op een lijst en dan kan hij bij haar gaan hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een blad op een week is echt wel veel hoor Pauline , ik doe het je niet na ! Hij gaat wel prachtig worden ....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van hetgeen ik al kan zien, gaat dit een prachtcreatie worden !
    En je beertje van Bean is knoddig mooi !

    Fijne zondag nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Pauline,

    Ons Pauline heeft er haar tandjes eens ingezet :-)
    ze gaat als een sneltrein erdoor en dit is het resultaat, een serieus stuk erbij dan! Knap hoor!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is serieus door gewerkt
    groetjes
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen