donderdag 19 mei 2011

Gelukspoppetjes


Nu het truitje af is zat ik toch even onthand met mijn haaknaald....
Dat kon natuurlijk nooit lang duren!
Vanuit mijn werk had ik een soort opdrachtje gekregen, nou ja...mijn collega kan niet haken en vond dit zo leuk dat ik aanbood er een paar te haken.
Het is een patroon uit de Hobby Handig van Annemarie Arts.
Na eventjes oefenen, je begint met het hoofd! is het me toch gelukt deze exemplaren te maken.
Zoals gewoonlijk is de afwerking het meeste werk.
Nu op zoek naar weer wat nieuws!
Want haken is echt fijn om naast het borduren te doen.

Bedankt voor alle steun bij de confetti-bubbels!
Het gaat gelukkig nog steeds vooruit.

9 opmerkingen:

  1. jee zeg ga jij weleens naar bed.....hihi
    ze zijn weer leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke poppetjes!! Ik heb ze ook gezien met een houten kraal als hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ontzettend leuk geworden

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooooooo wat een leukerds.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O hoe schattig !!

    Amai Pauline wat is je zomertruitje mooi geworden.
    Knap hoor !

    Fijne avond nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt leuke poppetjes Pauline , ze zien er schattig uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Pauline,

    Wat lief van je om haar dat aanbod te doen en ze zijn ook superlief !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve poppetjes,je hebt een heel mooie blog groetjes van Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is too cute... TOO cute!!! LOL.

    BeantwoordenVerwijderen