donderdag 12 mei 2011

Hobbes



Al had ik misschien voor mijn doen weinig updates deze week, dat betekend natuurlijk niet dat ik stil heb gezeten!
Ik ben druk bezig met de piepkleine steekjes aan de Fairy bubbles.
Maar daarnaast had ik ook nog een haakprojectje.
Hobbes!
Niet iedereen zal hem kennen maar hij komt uit de strip: Casper en Hobbes, van Bill Watterson.
Een erg leuke strip over een jongetje en zijn knuffeltijger die in zijn fantasie, en daar heeft hij veeeeeel van, een echte is.
Mijn zoon en een goede vriend vinden hen geweldig.
En ja...toen kwam ik op Ravelry bij de free patterns dit leuke patroon tegen.
En hij lijkt echt heel goed!
Het haken was een fluitje van een cent, maar het in elkaar zetten daarentegen was vreselijk!
Het moet namelijk wel goed lijken, en dat is een hele kunst.
Uiteindelijk kan ik wel tevreden zijn met het resultaat.
Het patroon is van Ann Stiver-Balla.

11 opmerkingen:

  1. Zo je zit net niet stil!!!
    Wat ziet hij er leuk uit!!
    Ik heb op ravelry ook al veel leuks gevonden, ik ga nog tijd te kort komen om dat allemaal te maken en mijn haakkunsten te verbeteren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd is het geworden! Misschien dat ik ook maar is op die site moet gaan kijken..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tis nen toffe Hobbes geworden !
    Knap gehaakt Pualine !

    Mooie dag nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oké, zo vroeg tijdens de dag en al fouten schrijven , tsss ..
    'k Zal nu je naam netjes typen .. Pauline ( zo ) !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is errug leuk, krijg nu ook de haak-kriebels hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk geworden en ik ben wel benieuwd naar je Bubbels hoor.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij lijkt inderdaad heel goed! Al ben ik met bloggen gestopt, ik kom nog wel eens even gluren hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schatje , mooi gdaan hoor Pauline !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, als mijn reactie er niet meer is doe ik het toch nog een keer? Leuke Hobbes, hij lijkt goed!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Awww, cute!!! I love Calvin and Hobbes. :D

    BeantwoordenVerwijderen