zondag 8 mei 2011

Hobbybladen (1)


Niet voor iedereen is het vanzelfsprekend om aan zijn favoriete hobbyblad te komen.
Lang niet elke woonplaats heeft een tijdschriftenhandel die hierin goed voorzien is.
Maar gelukkig biedt dan internet uitkomst!
Bijna elk denkbaar blad is via de webshop te bestellen.
Erg handig als je geen abonnement wil, maar wel zo af en toe een blad wil kopen.

Zo ontving ik onlangs:
Creatief met kaarten en Sandra haaktrends.

Zelf maak ik weinig kaarten, maar dit is wel een leuk blad.
Vooral de afbeeldingen van Marianne Designs vind ik erg leuk, daar ga ik nog wel wat mee doen.

Leuker vind ik de Sandra.
Dit nummer staat vol met leuke zomertruitjes om te haken.
Vooral het lime-groene truitje staat hoog op mijn lijstje van dingen die ik nog wil doen!





Om deze bladen te bestellen klik je hier:
http://www.magvilla.nl/editie/39907/creatief-met-kaarten
http://www.magvilla.nl/editie/39811/sandra-haaktrends

6 opmerkingen:

  1. dat truitje ziet er inderdaad erg leuk uit.

    fijne moederdag !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lek zeg, je kan dus voorlopig weer vooruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je ook iets over de bladen van Magvilla gaat vertellen. Ik doe hier ook aan mee en heb van de week ook twee gekregen. Moet nog schrijven op mijn blog. Zelf vind ik de creatief met kaarten altijd erg leuk!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier zijn gelukkig wel redelijk wat bladen te krijgen,maar ook ik ben blij met het internet en dan vooral voor de engelstalige bladen.
    Als je jaren in Amsterdam heb gewoond en gewerkt, dan mis je hier toch echt wel de grotere boekhandels.

    Veel plezier met je bladen en dat truitje ziet erheel leuk uit.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo pauline,

    Ook hier ééntje die over hobbybladen gaat vertellenvoor Magvilla :-)
    maar moet ze nog aankrijgen, jij hebt ze al zie ik .

    Leuk hé, ga je dat linme-groen vestje maken ?? ik ben zéér benieuwd !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat lijkt me ook leuk om me eigen kleding stukken te hakn... ben dus erg benieuwd wat je gaat laten zien!!!
    je HEAD ziet er ook super uit!!

    BeantwoordenVerwijderen