zondag 22 mei 2011

IHSW- mei


Dit is de eerste keer dat ik heb meegedaan aan het stitch-weekend.
Niet dat ik dit eigenlijk nodig heb...ik maak de dingen, meestal, toch wel af en een echte stok achter de deur heb ik ook niet nodig.
Ik borduur toch wel!
Maar ik heb mijn best gedaan op bladzijde 2 van Butterfly Kisses (zie de afbeelding aan de zijkant).
Het is me bijna gelukt om hem af te krijgen!
Maar helaas kwam ik toch echt een dag te kort hoor!
De achtergrond is saai en een hoop telwerk, maar het gezichtje dat nu tevoorschijn komt is natuurlijk wel heel erg leuk!
Bovendien is het even een verademing na al het werk aan de Haed.
Dit is lekker met 2 draadjes op 14 count Aida.

13 opmerkingen:

  1. Zo te zien komt nu het leuke deel eraan, je bent wel aardig op geschoten zo.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu word het leuk, want je ziet nu het meisje tevoorschijn komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww deze wordt ook erg mooi!
    Echt prachtig dat gezichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gezichtje komt al heel erg mooi tevoorschijn. Af en toe afwisselen is wel nodig denk ik als je aan zo'n HEAD bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. She is adorable! This is going to look so fabulous when it is finished...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wa, hij word echt mooi, nu gaat het leuke beginnen, de rest van het gezicht enzo die te voorschijn zal beginnen te komen.

    Prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kleuren zitten er al in, een groot stuk lucht is altijd een beetje saai om te borduren. Begin er nu ook weer aan met mijn Cheeta. Maar als er weer wat vorm in komt is het des te leuker,

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit wordt super leuk zeker nu je het meisje begint te zien.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is going to be gorgeous and it lovely to see her start appearing. Happy stitching.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij wordt prachtig Pauline, heel fijntjes dat gezichtje. Wat is het internatonale stitchweekend? Komen er dan borduursters uit allerlei landen bijeen om het hele weekend te borduren? Dat klinkt erg gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, there she is!!! What a beauty. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit ziet er knap al uit Pauline !!

    BeantwoordenVerwijderen