zaterdag 14 mei 2011

Storing



De laatste dagen veel last van storing gehad bij blogger.
Daardoor was eerst mijn hele bericht verdwenen ( over Hobbes)en nu alle reacties die na woensdagochtend zijn geplaatst.
Erg jammer vind ik dat en ook niet leuk voor jullie.
Gelukkig kan ik nu mijn blog weer op en dus weer een bericht plaatsen!

Zo heb ik een aantal werken ingelijst en het werkje met de cello aan mijn vriendin kunnen geven.
Ze vond het erg leuk!
De mooie vierkante lijsten heb ik op Koninginnedag op de kop getikt, nog helemaal nieuw voor maar 1 euro per stuk.
Het rode lijstje komt bij Zeeman vandaan en de andere bij Xenos.

Voor de regenboogkussens ,tussen de fairy bubbles door, ook weer een lapje gemaakt met als thema Zuid-Afrika.

13 opmerkingen:

  1. Ook bij mij waren er veel storingen en nieuwe layout verdwenen. Nu alles weer aangepast, hopelijk was dit het met storingen.

    Je werkjes zijn erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig was er bij mij alleen storing en is er niks weg, wat vervelend he dat je wat dingen kwijt bent..
    Leuke lijstjes, leuk hoeft niet altijd duur te zijn he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja was drama gister met blogger, hier gelukkig zover ik heb gezien niks weg.
    Wat een leuke werkjes en super als je voor weinig leuke lijstjes op de kop kunt tikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja bij was het ook prijs ,was ook een berichtjes en reactie's kwijt :( ! heel mooie werkjes heb je daar ingelijst pauline , ook de lijstjes heb je goed gekozen .... mooi ..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook die problemen gehad. Hopelijk raken we nu geen berichtjes meer kwijt. Leuk die werkjes zo mooi ingekaderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zozo druk bezig geweest..

    je reacties worden als het goed allemaal nog terug geplaats... even geduld hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Pauline,

    Ja blogger lag eruit en nu is iedereen zijn laatste bericht met reacties kwijt hé! Maar gelukkig werkt alles nu terug :-)

    Prachtige ingelijste werkjes en je gehaalkte hobbes? die is leuk ség!!!

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg vervelend hè. Prachtige werken heb je allemaal en mooi ingelijst.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er allemaal weer mooi uit Pauline, leuk he zo'n koninginnedag...
    Ik hoor meer mensen over blogger mopperen
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Netjes ingelijst Pauline !
    En Jouw Hobbes is ne knappe gast ! ( had ik ervoor al getypt )

    'k Was ook almijn reacties kwijt maar ik had ze gelukkig nog net ervoor gelezen.

    Fijne zondag nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja ik had ook prijs had er een bericht op gezeten het was verdwenen dus zet ik het er terug op en toen verscheen het plots 2 maal
    fijne zondag
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oei dat is minder van die storing van blogger.

    Ik denk dat er vandaag ook soms nog een beetje storing is.

    Ik heb op jou blog nu bv 5 keer moeten pagina vernieuwen omdat ik hier niets kon typen.

    Op andere blog heb ik dat probleem vandaag ook al gehad.

    hopelijk is het snel opgelost


    mooie werkjes heb je, doe zo voort.
    Bij je berichtje van hobbes kon ik niet typen, was eigenlijk van plan vandaag om vandaag opnieuw te proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi zijn je borduurwerken geworden, leuke lijstjes ook. Heerlijk zulke Koninginnedagkoopjes! Ook ik had last van de Blogger-storing en was een bericht en diverse reacties kwijt. Maar ik lees hier dat de reacties weer teruggeplaatst worden. Gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen