woensdag 25 mei 2011

Trots op dit werk!


Vanavond was de wekelijkse vraag van Joyce( van Random ramblings):
op welk afgemaakt werk ben je nu het meeste trots?
Dat was geen eenvoudige vraag.
Ik heb namelijk al zo ontzettend veel mooie werken gemaakt.
En er zijn er een aantal waar ik heel erg tevreden mee ben.
Maar voor mij springt deze er dan wel uit:
een borduurwerk gemaakt naar een foto in zwart-wit van mijn vriend.
Op de foto was hij 2 jaar oud en woonde hij in Zuid-Afrika.
Het borduurwerk heb ik speciaal voor zijn verjaardag gemaakt, vorig jaar.
Mijn vriend is het kleinste jongetje, met het pofbroekje.
Ik vind deze vooral zo leuk vanwege het tijdsbeeld en de nostalgische sfeer.
Ik ben nu wel nieuwsgierig naar het werk waar jullie het meest trots op zijn!

12 opmerkingen:

  1. Oh, Pauline!! You have every reason to be so proud of this beautiful work. It's absolutely amazing!!! Thanks for sharing it.... I LOVE IT!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kan ik me heel goed voorstellen. Het is ook een heel bijzonder en mooi werk.
    Groeten,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad wel heel speciaal. Mag je met recht trots op zijn!

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me voorstellen dat je hier trots op bent! Ik ben zelf ook dol op oude familiefoto's, het tijdsbeeld dat dan geschetst wordt is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Pauline,

    wauw Peuline, ik zie hier wéér zoveel moois staan ség en wees maar trots op alles, niet op ééntje hoor :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zeer prachtig en bijzonder werk, chapoo.

    mooi topje dat je gemaakt hebt, Pauline.

    Is vast niet gemakkelijk om te maken ?

    Mvg sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai wees hier maar trots op Pauline !! Zo mooi !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wOW , dit is inderdaad wel een heel bijzonder werkje , kan best geloven dat je er trots op bent en ... heel terecht !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zeg, het lijkt net een foto. Kan me voorstellen dat je er trots op bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi aandenken zal dit zo blijven,hier mag je zeker trots op zijn.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het werkt weer !

    wat een leuk werkje, je hebt alle reden om trots te zijn hoor, en je andere werken schieten ook weer goed op, je gaat hard meid !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. kan geloof ik weer berichtjes achterlaten.

    Hij is ontzettend mooi en zeker een werk om trots op te zijn

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen