maandag 16 mei 2011

Truitje en bubbels


Zo hier is dan een update van de afgelopen week!
Ondanks dat ik het best druk heb gehad, heb ik toch veel gedaan.
Je haalt er dan ook een stuk ontspanning uit hè.
Bovendien kunnen mijn handen gewoon nooit stil liggen!

Dit patroonblad, blad 7, van de Fairy Bubbles is een flinke klus.
Weer zitten er bijna alle kleuren in.
Maar het gaat aardig.
Gelukkig begint het dragen van de leesbril nu te wennen.

Naast het borduren ben ik bezig met het haken van het lime-groene truitje uit de Sandra Haaktrends.
De groene katoen heb ik gekocht bij Euroland, de blauwe heb ik moeten bestellen bij Kuddlz.
Het is het garen Coton 3 van Phildar, een heerlijk garen waarin Aloë Vera zit!
Ik haak het met haaknaald 3,5.
Ik ben bijna klaar met de 4 rijen van 10 vierkantjes, die aan elkaar zijn gehaakt.
Daarna komt het bovenste deel nog van het voor- en rugpand en de mouwtjes.
Hoop dat het me gaat lukken, het is mijn eerste gehaakte truitje!

16 opmerkingen:

  1. Je Bubbles gaan nu heel vlot zeg en je truitje ziet er heerlijk zomers uit.

    Succes met al je verschillende bezigheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je haakwerkje is ook wel super mooi pauline ik vind de kleuren heel geslaagd ! Ook je Fairy Bubbles zijn prachtig maar wat een klus , daar ga je nog een tijdje zoet mee zijn maar het resultaat gaat er dan ook mogen zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De bubbles is weer flink gegroeid zeg! Het truitje wordt erg leuk, de kleuren zijn zo vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt je haakwerkje gaaf zeg, prachtige kleuren heb je gekozen. Je borduurwerk is inderdaad een hele klus maar zeer de moeite waard, prachtig!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ga je super snel zeg! Niet kunnen stil zitten herken ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ga je toch weer snel zeg. Het gehaakt truitje ziet er al super uit.Nogmaals bedankt voor je deelname aan de kerstsok.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Pauline,

    Amai je trui'tje is morgen af als je zo snel gaat blijven haken , maar het ziet er wel heel leuk en apart uit !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je werk word steeds mooier en mooier :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je zit idd niet stil hé Pauline !
    Je haakwerk ziet er al mooi uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, je fairy bubbels schieten goed op. En wat een schattig truitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er echt heel leuk uit.

    je schiet goed op met fairy bubbels. doe zo voort ;)

    mvg sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je truitje ziet er al heel mooi uit Pauline dat is zowat het enige dat ik niet kan en dat is haken Groetjes
    JOKE

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je gaat goed vooruit. En lukt het nog wat met al die confetti steekjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowww mooi hoor!
    Ik wist gewoon dat je al bijna klaar was met dat blad!! Hahahahaha

    Het truitje in wording heeft heel mooie kleuren zeg! Lekkere frisse kleuren. Benieuwd naar het eindresultaat.

    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  15. You are a wizard in crafting! Your stitching is awsome and so is your crocheting!

    BeantwoordenVerwijderen