woensdag 18 mei 2011

Zomertruitje


Het is me gelukt!
Het groene gehaakte truitje is af.
De grootste klus was het afwerken van al die draadjes en het inzetten van de mouwen.
De rest was alleen maar leuk en het garen was heerlijk om mee te werken.
En nog beter: het truitje past en staat erg leuk!
Met een hemdje eronder ideaal op een witte broek of spijkerbroek.
Ik hoop er dus veel plezier van te gaan hebben, ik ben er in ieder geval trots op!
Was weer eens wat anders dan werken met goedkope acryl...

De Fairy bubbles...........arrrrrrrrrrghhhhhhhhhhhhh
Mag ik even gillen???
Ik word namelijk weer knetter van alle confetti!!!
Deze bladzijde duurt dus nog wel even.
Ik denk er dan ook over om ernaast een ander, kleiner, werkje te starten om het borduurplezier niet te vergallen.

11 opmerkingen:

  1. Mooi truitje, en gil maar even hoor :p. Ik zou ook gek worden van al die confettisteekjes. Maar ik durf niet zoals jij een volledige pagina in 1 keer te doen. Ik werk in blokjes van 10x10

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Pauline wat is je truitje mooi geworden
    groetjes
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat is dit mooi zeg. Daar kun je zeker trots op zijn. De kleuren vind ik ook heel geslaagd.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk truitje en wat heb je dat snel gedaan zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww wat een leuk truitje is dat geworden!!!!
    Die kleuren staan je vast erg mooi!

    Bubbels...gillen????? gelukkig!!!! dacht al even dat je een haed-gek aan't worden was die confetti leuk vind hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het truitje ziet er heel leuk uit..... en ik denk dat het een heel slim plan is om naast je Bubbels its kleins te hebben.
    Ik doe het zelf ook op momenten dat ik de confetti zat wordt of ga naar een andere pagina met minder confetti, alleen heb jij volgens mij helemaal geen stukken zonder confetti.
    Succes ermee en tot je volgende berichtje.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pauline, wow!!! This is soooo beautiful.

    Awwwh, sorry to hear about Bubbles... confettis are such a pain to do, I agree.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooohh, wat een leuk truitje! Leuk dat je toch doorzet met de fairy bubbels!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gosh pauine ... je truitje is echt wel mooi zeg en zoals je al zei op een witte broek moet het prachtig zomers staan ! Tja kan best geloven dat je zou willen gillen bij al die confetti steken , het zijn er wel ....erg... veel hè ! Ik zou er toch ook nog een kleintje bij nemen,kwestie van de moed niet te verliezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je truitje is leuk geworden leuk die kleur

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Pauline,

    AMAI WAUW !!!!! wat een knap trui'tje heb jij daar even gemaakt ség!!!
    ben sprakeloos hoor en wees maar fier op uzelf, gewoon chapeau hoor!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen