maandag 27 juni 2011

Blad 1 surprise visitors


En jawel, blad 1 is af.
Deze ging echt lekker, veel vlakjes en niet al te veel kleuren en bijna geen confetti.
De kleuren vind ik ook erg mooi en zo zijn mijn werken allemaal anders.
Als jullie goed kijken...jaha...dan zie je dat ook in deze Wall een gezicht in de achtergrond zit verborgen.
Ik vind dat grappig en het maakt het borduren een stuk leuker, mijn vriend vindt het daarentegen een beetje luguber...
Nu gaat het weer even aan de kant, tijd voor een blad van Butterfly Kisses!

16 opmerkingen:

  1. dat heb je vlot gedaan, mooie kleuren ook weer voor deze Head.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he die verrassingen van Josephine Wall.
    Dus je gaat rouleren zodra je van eentje weer een blad af hebt? Handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een werk!!!
    Succes.. zeker met dit warme weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die verassingen en je gaat erg snel, super leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dat ging snel! De eerste pagina reeds af. Ik had het gezicht niet gezien als je het niet gezegd had.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier is ikke weer.
    Wat een handige verklarende woordenlijst!!!
    Erg leuk om de toegevoegde pagina's te zien, mevrouw de borduurderij, hakerij en breierijjjj....jah wat is het nouuuuuuu...hihihihih.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooh, eerie!! I never knew there were faces in the window.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt ongelofelijk, alweer 1 pagina af en de kleuren zijn nu al schitterend en dat is nog maar de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik zie geen gezicht, zal vast blind zijn. Je bent al goed gevorderd hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind het altijd wel grappig dat je borduurende wijs steeds meer gezichten ontdekt. Ik heb er al een paar kunnen vinden..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjee, wat een turbonaalden heb jij zeg, super! Ook ik zie niet echt duidelijk een gezicht haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. pppfff wat ga jij toch snel ,ik vind ook de kleuren heel mooi , maar zie ook geen gezicht :(

    BeantwoordenVerwijderen
  13. LOL, even met mijn ogen knipperen en jij hebt alweer een HAED bladzijde af zeg. Gefeliciteerd met weer mooi nieuw begin.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. waw, je gaat snel.

    Het is echt heel mooi aan het worden, Pauline ;)

    BeantwoordenVerwijderen