donderdag 30 juni 2011

Blad 4 Butterfly Kisses


Dit blad ging weer vlot door de naald, of is het van de naald? :)
Wel veel saaie achtergrond, maar ach, dat gaat dan wel snel.
De patroonbladen van dit KK ( kustom krafts ) patroon zijn kleiner dan van een Haed.
Het werk bevat 37 kleuren, dat is ook al een verschil.
Ik heb 12 bladen te doen.
Ter afwisseling is dit zeker een fijn werk.
De afgelopen dagen heb ik nog veel meer gedaan, maar dat zijn verrassingen dus de resultaten daarvan kan ik nog niet laten zien.

15 opmerkingen:

  1. Wauw, dat gaat snel. Hoe doe je dat toch :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe kan je toch zo snel gaan, hij word prachtig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so beautiful!! I love how life like she looks, and the flowers in her hair are so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat jij wel de opper-borduurster bent hoor haha. Het wordt echt weer prachtig en je gaat zo snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi!!
    Je maakt me wel nieuwsgierig hoor, ben benieuwd wat je nog meer voor ons in petto hebt.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het wordt weer een prachtig werk. Jij hebt echte turbonaalden. Ben wel nieuwsgierig naar je andere werkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je maakt ons nu wel nieuwsgierig hoor :)) ... Jij bent een top borduurster ... Het is echt heel mooi , uw steekjes zijn heel schoon regelmatig , prachtig werk !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat wordt dit ook weer mooi, begrijp nooit hoe je dit zo snel allemaal voorelkaar krijgt. Super gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. alweer een bladzijde af! Geweldig zeg.. kan ik jouw niet even een dagje 'stelen' zodat mijn werken ook wat opschieten?? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,

    Aangezien jij dacht dat ik jou niet meer wou volgen, wil ik hier even een duidelijk antwoord op geven. Want ik volg je nog altijd alleen met bloglovin. Dat vind ik fijner, en het is de bedoeling dat de lijst op blogger leeg word.

    Ik zal hier ook even een blogje over schrijven voor iedereen. Want het is niet de bedoeling dat meer mensen dit denken, want ik volg je blog heel erg graag juist.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik volg je ook nog, via bloglovin.

    Iedereen volg ik ondertussen al een hele tijd via bloglovin, veel gemakkelijker en een beter overzicht.

    Zo sla ik niemand over ;)

    Mvg sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi, en met maar 37 kleuren vind ik het werk toch heel gedetailleerd overkomen.

    BeantwoordenVerwijderen