woensdag 8 juni 2011

Hobbybladen (2)


Deze week vielen er weer 2 leuke, nieuwe bladen op de mat.Het waren de : Stitch at Home en Mijn Creatieve Hobby.

De Stitch at home kende ik nog niet.
En gelukkig heb ik geen geschikte naaimachine!
Want er staan erg mooie dingen in om machinaal te borduren.
Zal vast ook een stuk sneller gaan dan met de hand.
Maar behalve dat staan er nog veel meer leuke en creatieve ideeën in.
Zoals trakteer-en verjaardags-ideeën, waaronder een varken van vilt en een grappige trakteermand.
Ook laten ze zien wat je met wat knopen en een spijkerrokje kan doen en hoe je van een oud jasje weer wat hips en unieks kan maken door er allerlei bandjes op te naaien.
En de "luie hond"van stof...die vind ik helemaal geweldig!
Ik denk dat ik gauw op zoek ga naar wat leuke lapjes om hem te maken.
Een leuk blad dus!

Bestel het blad Stitch at Home online bij Magvilla.nl

Dan het blad:

Mijn creatieve hobby.

Deze koop ik soms los.
Er zitten altijd gratis knipvellen bij, dus dat is erg leuk voor de kaartenmaaksters onder ons.
Verder staan er allerlei ideeën in voor binnen en buiten.
Het leukst uit deze uitgave vond ik de, met speciale stiften, bewerkte regenlaarzen en de tasjeskaarten.En de ketting gemaakt van oa. stukjes rubber vond ik ook super!
Maar ook figuurzagen, servettentechniek en nog veel meer technieken komen aan bod.
Alles staat op een duidelijk patroonblad.

Bestel het blad Mijn Creatieve hobby online bij Magvilla.nl

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke bladen, daar ben je wel even zoet mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bladen zijn leuk :p ik twijfel om dat nieuwe engelse blad te proberen, Mollie Makes :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my Pauline... all those beautiful magazines. You're going to be busy busy indeed. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen staan er in je bladen... succes met het maken ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit :)
    Ben heel benieuwd naar dat hondje, hoe je dat gaat maken en hoe het eruit komt te zien..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Pauline,

    Jij hebt ook leuke bladen toegestuurd gekregen, ik heb de hobbyhondig ook en dan ook ééntje die ik niet ken, maar moet ze nog plaatsen, vielen hier gisteren pas in de bus.

    Ik ben benieuwd of je de hond gaat maken, hij ziet er leuk uit in elk geval.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen