dinsdag 7 juni 2011

Nieuwe HAED


Tja...ik zal moeten toegeven dat ik een verslaving heb.
Dat van dat borduren wisten jullie al, maar het is nu nog erger geworden.
Ik ben verslaafd geraakt aan de Haeds!
De Fairy Bubbles gaat zo lekker en is zo leuk.
En ik had nog een zelfde lap stof liggen, paste prima nog een andere Haed op...
Toen ik ook nog het door mij zo geliefde patroon cadeau kreeg zat er niks anders meer op.
Ik heb nog een dag of wat op mijn handen gezeten, toen kon ik het niet meer tegenhouden!
Ik heb het garen besteld en afgelopen weekend heb ik alle voorbereidingen getroffen zodat ik de eerste steken heb kunnen zetten!
Bovendien vond ik dat het wel mocht, mijn blog bestaat al een jaar!
Cadeau aan mezelf dus.

Wel blijf ik vooral verder werken aan de bubbels, want af moeten ze natuurlijk wel een keer!
Alleen weet ik nu dat ik dat wel kan en ook wat de haken en ogen zijn van een Haed.
Belangrijkst is toch de juiste materialen.
Ik maak deze op Fabric Flair, 7 kruisjes per centimeter.
Met 1 draadje.
Dat is wel fijntjes, dus met de leesbril op, maar werkt wel prettig.
Zo, en dan nu mijn eerste update!

17 opmerkingen:

  1. Amazing chart! You've made a great start, you deserved it!
    I will look forward to watching your progress :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, wat een grote werken allemaal, maar zooooo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is mooi zeg, succes ermee,het wordt nu afwachten waar we een update van tezien krijgen.
    Ik borduur trouwens mijn beide Heads ook op deze stof alleen dan wel met 2 draadjes.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow mooie start zeg! Wordt vast een plaatje!
    Toch knap dat je je een paar dagen hebt kunnen inhouden, kan me voorstellen dat je met zoiets moois in huis staat te popelen om te beginnen.

    Heel veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pauline ik begrijp je volledig ook ik ben gek op de HAED patronen en je hebt er me daar weer een mooie uitgekozen , heel veel succes en ik volg met plezier je up dates !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, wat is dit weer een schattig patroon! Heel veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie HEAD....leuk hoor.
    knap dat je het vol houdt zulke grote lappen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je gaat voor de grote werken, mooi.

    Zeer mooie head, k'ben zeer benieuwd naar meer vorderingen ervan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij kan je echt niet stil zitten haha. Maar dit is weer een prachtig borduurwerk, past goed bij je andere werken. Veel borduurplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg moedig van je om nog een HAED op te starten. Maar wel een hele hele mooi. Ben er helemaal verliefd op temeer omdat ik donkere kinderen heb. Ik ga weer met plezier je vorderingen volgen.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een HEAd is geweldig, eerst riep ik dat ik er nooit meer 1 zou maken, maar ik heb er 2 liggen en als je eenmaal gewent bent, werkt het fijn. Je moet inderdaad alleen de juiste hulpmiddelen hebben, en stof enz.

    Veel plezier met deze HEAD, hij is prachtig, en de kleuren zijn nu al mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Pauline,

    Amai ik sta hier gigantisch achter zie ik net , jij hebt veel geplaatst ondertussen ség en wéér allemaal zo fijntjes afgewerkt !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij kan je handen niet stilhouden hé Pauline !
    Maar er komen dan ook héééle mooie creaties uit !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt weer een mooie uitgezocht, altijd moeilijk om die mooie verleidingen te weer staan. Zijn ook zoveel mooie patronen. Veel plezier met deze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi patroon zeg! Die gaat vast heel mooi worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great start, Pauline. The colors are so soothing.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben steeds verbaasd als ik je blog bekijk hoe snel je telkens een blad afhebt. Ik doe meestal jaren over zo'n grote projecten, pfff. Chapeau hoor

    BeantwoordenVerwijderen