zondag 17 juli 2011

Heel even


Vanavond ben ik weer thuis gekomen vanuit Drenthe, Friesland en Rotterdam.
Het is een heerlijke week geweest!
Met Esther heb ik een geweldige en supergezellige dag gehad.
Het was ook erg leuk om de werken waar ze mee bezig is in het echt te kunnen bewonderen, en ik kan eerlijk zeggen dat ze een super-borduurster is!
Ik ben echt onder de indruk van de netheid.....en dat dan ook nog allemaal op 18 en 25 count stof....

Voor mijn vriendin in Assen, waar ik logeerde had ik een gehaakt ontbijtje gemaakt.
Voor Esther cup-cakes een theepotwarmer en een cupcakemuts en voor haar dochter een kikkermuts, deze creaties zijn op haar blog te zien.
Alle patronen heb ik weer verzameld via Ravelry.
Ik heb vooral ook heel erg veel lol gehad met het maken van deze verrassingen!

Morgen vertel ik meer over mijn belevenissen en aankopen.

7 opmerkingen:

  1. Pauline wat mooi ! Zo leuk !

    Fijn te lezen dat je het zo goed hebt gehad :)

    Fijne dag verder !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg schattig ontbijt Pauline :o) Ik wou dat ik ook kon haken, ik heb al enkele keren een poging ondernomen, maar breng er niets van terecht (ga altijd schuin, wat ik ook probeer)
    Je faery bubbles gaat ook goed vooruit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Pauline,

    das ist das herzallerliebste Frühstück, das ich je gesehen habe :0)
    Wirklich toll!
    Liebe Grüße Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo pauline,

    Is dat een engels ontbijt :-) dat krijg ik niet binnen 's morgens hoor :-))

    Maar wat superschattig gehaakt en zo netjes wéér!!
    ...en nog steeds geen winkeltje beginnen ?!
    jij bent zo straf in die kleine prutskes haken, sorry dat heeft een naam hé, maar ik kan er niet opkomen.

    Zo te lezen heb je een toffe week gehad, zalig hé, geniet maar na , hopelijk was het weer wel wat minder slecht dan hier, maar dat was hetzelfde zekers ?

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt!!!
    JIj maakt ook echt van alles... niet te geloven hoeveel ik hier zie verschijnen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig bedacht, mooi gemaakt ook!

    BeantwoordenVerwijderen