woensdag 6 juli 2011

Hobbybladen (3)


Vandaag weer 2 nieuwe bladen in de maandelijkse bespreking!
Deze keer zijn het:
Sandra Haaktrends en Knutselwereld.

En er staan zeker weer leuke dingen in.

In de Sandra staat bijvoorbeeld een leuke tas, erg in op dit moment.
Ook verschillende topjes en een omslagdoek.
Weer inspiratie genoeg voor de zomer.

In Knutselwereld staan ideeën om raamversieringen en kaartjes te maken, vast ook erg leuk om te gebruiken voor figuurzagen!
Er zit een groot werkblad bij.
Het leukst vond ik de kever.
Dit blad is vooral leuk om met en voor kinderen te knutselen.
Zelf ben ik niet zo creatief met papier, een mens kan niet alles!


Bestel Sandra Haaktrends nu online bij Magvilla.nl

Bestel Knutselwereld nu online bij Magvilla.nl

2 opmerkingen:

  1. Ow Pauline wat een geweldig boek van knutselwereld... voorgaande jaren maakte ik altijd raamdecoraties van papier voor mijn zoontje, maar zijn ramen zijn nu al weer een tijdje leeg omdat ik geen inspiratie heb... zodra het herfst wordt haal ik weer de grote boom met vallen de bladeren en spelende eekhoorns tevoorschijn.... ik moet eens kijken of ik dit blad ergens kan bekijken../
    Bedankt voor de tip!!!
    ben jij lid ergens van dat je elke keer een ander soor blad krijg of ben je lif van dit blad?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak altijd raamdecoraties met window color, met sint/kerst en met de verjaardag van mijn dochtertje. De tas is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen