zaterdag 23 juli 2011

Ik ben er weer!



Zo, ik ben weer thuis na een aantal heerlijke dagen vakantie!
Niks regen, onweer of buien, neeee alle dagen scheen de zon!!
Ik ben zelfs verbrand.
Het is me zelfs gelukt om 3 boeken uit te lezen, kortom het was super!
Op een boekenmarkt heb ik er nog een aantal aangeschaft en kwam ik ook een oud blad tegen: 3 suisses.
Jammer dat van sommige werken het patroon toentertijd alleen in de winkel te krijgen was.
Maar wel erg leuk en er staan zeker dingen in die ik nog wel eens, ooit, tezijnertijd, je kent het wel...wil gaan maken.

Behalve lezen had ik ook nog wel tijd om aan 1 van de suske en wiske-werkjes wat te doen.
Echt leuk voor zo tussendoor.
Mijn zoon stelde dan ook voor dat ik na elk blad van die grote werken ,1 klein werkje ga maken.
Die denkt natuurlijk dat er anders niks van terecht komt!( de suske en wiskes zijn voor hem namelijk).
Het feest der stiksteekjes moet nog gaan beginnen, maar de hele familie staat er al bijna op.

14 opmerkingen:

  1. Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Je zoon weet wel van aanpakken ;-) Misschien heeft hij wel gelijk. Veel plezier nog met de stiksteekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je goed weer gehad hebt tijdens je vakantie. En je zoon heeft gelijk,na elke pagina van je grote werken, een sus en wis....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te lezen heb je een hele ontspannen vakantie gehad. Heerlijk geborduurd en gelezen, wat wil je nog????
    Staan er nog leuke patronen in het "gevonden" tijdschrift.
    De Suske en Wiske doet me denken aan poppen die ik ooit gemaakt heb van vilt. Toch maar eens op zolder kijken of ze nog ergens in een doos zitten en ze dan weer eens een ereplekje in huis geven.
    groetjes en nog een fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je zo'n 'verloren' blad hebt gevonden. Kijk uit naar je update erover, zal vast veel moois in staan. het klinkt als een leuke vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fijn te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad !
    bedankt voor je lieve reactie, het gaat echt wel goed komen hoor !

    wat heb je trouwens een leuk blauw schaartje, komt me heeeel bekend voor, hihi !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je zo'n geslaagde vakantie hebt gehad. Kan me het voorstel van je zoon wel begrijpen hoor haha. Ben benieuwd hoe het werkje straks met stiksteekjes zal zijn.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Pauline fijn dat je er weer bent, en wat heerlijk dat jullie het zo lekker hebben gehad...Suske en Wiske worden zo leuk...
    Liefs en een fijn weekend
    Erna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alleen maar zon gehad... je bleef toch in NL??? Ik zie alleen maar regen regen regen en wolken en een hele enkele keer een zonnestraal.
    Wat ziet je Siske en Wiske er al leuk uit.. mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je terug bent Pauline en dat je een leuke vakantie had ! Suske en Wiske worden vast en zeker mooi , zo'n klein werkje tussendoor is een leuke afwisseling ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Suske en Wiske ziet er al super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt geweldig!!
    Fijn dat jullie het zo heerlijk hebben gehad!
    Zelfs nog tijd voor een borduursel ;))
    (valt me tegen dat ie niet af is hoooor GRIJNS)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die suske en wiske is echt leuk geworden. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alle dagen zon !
    Dat kan alleen maar je vakantie ten goede gekomen zijn :)
    Die zoon van je heeft het goed gezien ... z'n voorstel om een klein werkje erna te maken, hihi ... 'zijn' Sus en Wis ;)
    Je bent weer ver gevorderd hoor Pauline !

    Nog een fijne avond !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. That cat chart looks really nice.

    BeantwoordenVerwijderen