maandag 18 juli 2011

Pauze, cadeautjes +aankopen


Ja, ik ben maar heel even terug!
Morgen ga ik weer weg voor een aantal dagen, met mijn jongens op vakantie.
In de buurt, dus qua weer verwacht ik maar niet teveel...
Maar weer of geen weer, ik geniet toch wel van mijn vrije tijd!

Van Esther heb ik leuke verrassingen gehad.
Zo gaf ze me een nieuwe vaas voor de Tusal, dus voorlopig kan ik wel een tijdje voort met mijn draadjes.
Ik heb er erg om gelachen en gelukkig heeft hij de treinreis overleefd!
Van Esther kreeg ik ook zakjes met wol om te vilten en een heerlijke zeep in een gehaakt netje!
Dank je wel lieve vriendin!

In Groningen ben ik, uiteraard, ook weer bij Sajet langs geweest om de muren te bewonderen die daar vol hangen met prachtige borduurwerken.
Het was me zelfs gelukt om de winkel uit te komen zonder iets te hebben gekocht!
Opgelucht trok ik de deur achter me dicht..maar wat denk je???
Ziet mijn vriendin een leuke aanbieding in de etalage!!
Een collectorsitem van DMC, een koffertje met inhoud...dus...weer de winkel in.
Later in de week waren we nog een keer in Groningen en kwam ik een, voor mij!, gemaakte tas tegen van Oilily, zo geweldig en leuk afgeprijsd, dus die moest ik gewoon kopen, niks aan te doen!

In Roden ben ik met Esther naar het spinnewiel geweest, daar heb ik stof gekocht om een eend te naaien, knoopjes, naalden en een nieuw schaartje.
Met mijn andere vriendin was ik Vrijdag in Deventer.
Een prachtige plaats met erg leuke straatjes, vol kleine winkeltjes.
In een borduurwinkel bleken ze ,onverwacht, nog wat pakketjes te hebben van Suske en Wiske.
Met mijn kleine fan thuis kon ik die niet laten hangen natuurlijk.

Van borduren is weinig gekomen en dat zal de komende week niet veel anders zijn.
Ik neem alleen een klein werkje mee en verder ga ik weer heerlijk uitrusten, lezen en genieten!

Tot de volgende keer!

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige dingen heb je allemaal gekocht en gekregen... daar ga je nog veel plezier aan hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke aankopen allemaal,en die vaas zal ook wel snel niet meer zo leeg zijn.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met je jongens Paulien, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te horen heb je een ontzettend leuke week gehad met je vriendinnen en heeeel leuke inkopen heb je gedaan.
    Veel plezier met je jongens (en hopelijk wat beter weer dan tot nu toe)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Pauline, wat een herlijke aankopen en kadoos, Geniet van de dagen met je jongens...Veel plezier
    Liefs
    Erna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier met je jongens Pauline en geniet verder van je vrije tijd , ook al is het weer wat minder er toch maar het beste van maken ..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pauline geniet er maar ten volle van en zo te zien heb je er weer wat leuke spullen bij ook
    dikke knuffels
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke dingetjes. Bij Sajet loop ik ook vaak even binnen, gewoon om te kijken naar al die mooie werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt leuke dingen gekregen en gekocht! Nog een hele fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. fijne vakantie met je jongens en vooral geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen