maandag 25 juli 2011

vikingmuts!


Hahaha, heerlijk gelachen heb ik!
Kort geleden was ik bij mijn vriendin Esther en daar werden we nogal uitgelachen door haar man...
Hij blijkt ons nu zelfs de Haakheksen te hebben genoemd!
Maar omdat ik wist dat hij jarig zou zijn, afgelopen zondag, was er bij mij al een plan gerijpt om hem eens lekker beet te nemen.
Bovendien was hij de enige daar die nog geen muts had!
Dus met hun vakantieplannen in mijn hoofd sloeg ik aan het haken.
En zie hier het resultaat!
Ik weet niet wie de meeste lol heeft gehad! hahahaha! :)

6 opmerkingen:

  1. En nu maar hopen dat Esther een foto kan maken als hij hem op heeft!!!

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Pauline ik zou zijn gezicht wel eens willen zien, en zoals Yvon al zei :we willen een foto
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha pauline geweldig vind hem erg leuk geworden.
    Ben heel benieuwd hoe hij reageert

    ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaaaaaa, die foto willen we wel zien haha. Wat een top idee van je en super geslaagd ook nog!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahahaaaaa jaaaaa de muts is geweldig!!!! Hij moest er zelf ook om lachen, had een muts met oorflappen verwacht en zei van tevoren heel stoer: ik stop hem in de vuurkorf als het zo'n flapding is!
    Heeft deze met veel lol op gehad en jaaaa ik zorg voor een foto op locatie, zodat hij er als een echte viking op staat! Dus de vikingmuts gaat op reis....wordt vervolgd ;)

    groetjes de haakheks hihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super kadoo is dat geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen