zondag 7 augustus 2011

Blad 2


Oke, eind van de week....dat is me dus niet gelukt, te druk met andere dingen.
Bovendien zou dat wel een beetje TE snel zijn.
Een blad in 7 dagen gaat net, sneller is eigenlijk onmogelijk.
Bovendien komt er aan het eind van elk blad onontkoombaar het moment van de confetti...
Deze heeft er gelukkig wel minder dan de bubbels, maar toch.
Dat houdt de boel gewoon wat op.
Als je goed kijkt dan zie je in de rechterhoek onderaan de vingertoppen van het meisje.
Nu gaat Purrfect Morning weer in zijn koffertje.
Het is weer tijd voor de stripfiguurtjes!

15 opmerkingen:

  1. 1 blz in 7 dagen vind ik al heel snel, maar wat een prachtige kleuren. schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een week? Zo'n pagina heb ik pas na een paar maanden af haha. Het wordt echt weer een meesterwerk, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 1 pagina per week is bij mij ook echt het hoogst haalbare en dan nog alleen als er niet al teveel confetti in zit.
    Het wordt trouwens wel weer heel mooi.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij word echt prachtig pauline je gaat als een speer

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Pauline,

    Wat heb jij véél steken bijgezet ineens ség, niet te doen,zo snel !!
    Maar mooie kleuren hé !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je blijft toch snel gaan. Het wordt een prachtig werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig hoe snel je over zo'n blad gaat. Bij mij duurt één blad een maand en ben ik het al snel moe. Groetjes Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ga je snel! Ze word erg mooi met al die verschillende kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je gaat toch echt wel heel vlug hoor Pauline ik durf hier niet te zeggen hoelang ik aan een bladzijde werk :s !! Purrfect Morning wordt prachtig , het is al een heel prachtig patroon en eens genaaid gaat het er waanzinnig mooi uitzien ....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kleuren heeft dit werkje!!
    Echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awww, that's so beautiful and sweet, Pauline. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love the colors in this!! It coming along beautifully!

    BeantwoordenVerwijderen