vrijdag 26 augustus 2011

Blad 5



Er is al weer een blad af.
Deze keer was butterfly kisses aan de beurt.
Het was wel een saai blad maar het ging wel erg vlot.

Om nog even antwoord te geven op jullie vragen over de Suske en Wiske-borduurtjes:
Ik heb nu nog 1 pakketje liggen, ik weet dat er meer moeten zijn maar er is niet zo makkelijk meer aan te komen.
In totaal heb ik er straks 6 gemaakt.
Deze gaan allemaal in rode lijstjes ingelijst worden en komen dan aan de muur van de kamer van mijn zoon te hangen.

En dan denk ik dat ik dit weekend weer eens mijn Fairy Bubbles oppak!

12 opmerkingen:

  1. Bijna allemaal dezelfde kleurtjes, moeilijk hoor!
    Je verklarende woordenlijst vind ik erg handig. Ik had wel eens wat ??????, dan dacht ik, waar hebben ze het over.
    Groetjes en een fijn weekend, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een werk weer,met dit soort blz. maak ik zelf altijd de meeste foute, komt denk ik omdat je met een pagina met confetti toch wel aan het opletten ben en veel aan het tellen.

    Alvast een fijn weekend, hopelijk met iets minder neerslag.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoeveel pagina's heb je nu al af ?

    toch al een paar denk ik. Je werk gaat goed vooruit. ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Na deze pagina komt er vast een minder saaie. En helemaal als je de Fairy bubbels opneemt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker als eens iets snel gaat;)
    ( nu gaat bij jou alles snel...dus wat zeg ik nu voor iets stoms :s )

    Zal eens zoeken naar meer suske en wiske ;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend zeg, er is weer een flink stuk bijgekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAUW !!!
    Paulline wat is dit al mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jeetje mooi! als er een respect knop was klikte ik er op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig hoe snel jij vordert met je borduurwerken. Ben benieuwd naar je volgende update van de Fairy Bubbles.

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your stitching is progressing really nice. Really really pretty piece I must say.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig werk en het wordt nog mooier en mooier !!

    BeantwoordenVerwijderen