woensdag 17 augustus 2011

Bladzijde 2 is af


Na de tegenslag ben ik weer gewoon lekker verder gegaan.
En ondanks dat was het toch een leuk patroonblad om te borduren.
Het ging verder vlot, de kleuren lopen mooi in elkaar over en er was weer bijna geen confetti te doen.
En zien jullie de gezichten weer?
Ik zie er minstens 3!

Zo, zei mijn jongste zoon....en nu kan je fijn weer aan de stiksteekjes gaan beginnen van Suske en Wiske.
Dat vind je toch zo leuk?? ;)
Dus ja..vooruit maar weer, tijd voor een nieuw stripplaatje!


14 opmerkingen:

  1. prachtig die kleuren die zo in elkaar overlopen.
    Goed van je dat je na zo'n tegenslag de moed had om weer door te gaan het zijn toch vervelende dingen.

    En inderdaad zie er ook 3 gezichten in grappig is dat.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi zeg! Prachtig inderdaad die kleuren. Ik zie maar 1 gezicht hoor....aan de rechterkant....maarja je weet ook dat ik aan een nieuwe bril toe ben....of zie jij meer dingen die er niet zijn als ik???? Hhhihih in dat geval moet je misschien pilletjes hoor :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kleuren en ik ontdekte 2 gezichten....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such beautiful colours, can't wait to see the development

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I see the faces! I love the colors in this, you are so talented and I you pick the most fabulous projects to stitch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het lijkt me toch een hele klus, ook al zeg je zelf dat er bijna geen confetti in zat.
    De gezichten heb ik nu ook ondekt, leuk om dat zo te zien.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, dat ging snel! Je schiet erg goed op. Ik zie twee gezichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie net als Esther, ook maar 1 gezicht. Maar wat zijn die kleuren mooi, zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een boel werk heb je verzet en dat in een hoog tempo. Ik zie maar twee gezichten, maar het is ook al laat op de avond (voor mij dan) en dan willen mijn ogen niet meer zo goed (ja,ja, de leeftijd)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hihihi... die zoon van jou ;)
    je bent inderdaad flink opgeshoten... dat je daar het geduld voor heb zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ach zo mooi en nu zie ik ook een gezicht op de rechterkant ,je ogen moeten er zo een beetje opvallen ,prachtig zoals die kleuren in elkaar overlopen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleuren zijn dit zeg. Ik zie maar 2 gezichten. Misschien na nog wat bladzijden dat ik meer zie. Maar eerst succes met suske en wiske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig.

    er is terug een heel mooi stuk bijgekomen.

    Ik zie 2 gezichten heel duidelijk ;)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen