vrijdag 12 augustus 2011

FOUT!


Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa........:( :( snik, snik.
Ik heb dringend troost nodig!
Het ging zo lekker, TE lekker eigenlijk...en ergens was ik al bang om ooit een keer een grote fout te maken...
En helaas, het is gebeurd.
De hele rechterhoek moet nu uitgehaald worden omdat ik ergens een telfout heb gemaakt en dan nooit meer uit zou komen.
Daar gaaaaaan een aantal uren werk...
Zelfs mijn zoons hadden met me te doen en vonden het erg voor me...:(
nou ja, niks aan te doen.
Moed verzamelen, uithuilen en gewoon weer opnieuw beginnen.

12 opmerkingen:

  1. Ach meis toch dat is inderdaad pech ,echt balen als je dit tegenkomt maar kop op eens je terug op de goede weg bent is het zo vergeten ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vervelend zoiets, maar" gelukkig" is het nog niet al teveel, hoewel elke steek telt natuurlijk dubbel voor je nu.

    Sterkte en hopelijk staat het er straks snel goed op.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat vreselijk, dat is echt balen , zeg!
    Heel succes met het helse werk.
    Groetjes Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat ontzettend naar!! En dat dan 10miljoenx. Succes met het terugborduren (klinkt net ietsje vriendelijker als uithalen)
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohnee, ik heb echt met je te doen! Ik hoop echt dat je er vlug over bent en met goeie moed kan opnieuw beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. owjee vreselijk als je dit overkomt.

    sterkte met uithalen en straks geniet je er dubbel op van als hij af is.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ow chips Pauline, wat balen!!!
    Succes met het uithalen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ai Pauline , sterkte gewenst meisje !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei da's minder, dat vind ik ook nooit leuk maar het overkomt me ook wel hoor. Teveel eigenlijk. Sterkte en er inderdaad gewoon weer tegen aan gaan.
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooooo vreselijk, kreeg je niet de neiging om het in de hoek te gooien?
    sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gatsie, gatsie bah! Dit is inderdaad heel erg vervelend, en je was al zo lekker op weg. Maar een troost, als je het opnieuw doet heb je het wel helemaal zoals het hoort en kom je uit met je patroon.
    Even heel diep ademhalen: Woehaaaa zeggen of denken en dan ga je weer. Succes, leef met je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. aaaaaaarrrrrrghhhhhhh vreselijk!!!! dikke knuffelllll!! ( hoe kan je je nou vertellen muts! )

    BeantwoordenVerwijderen