vrijdag 19 augustus 2011

IHSW-Augustus


Dit weekend doe ik ook weer mee aan het IHSW!
Je kan hier meer over lezen bij Random Ramblings.
Ik heb er een tijdje over gedacht wat ik zal gaan doen...kijk, die Suske en Wiske komt toch wel volgende week af, en een nieuw blad van een Haed is ook niet echt wat bijzonders.
Maar er ligt vanzelfsprekend nog genoeg te wachten!
En ik had ook best zin om iets anders te gaan maken.

Van mijn tante heb ik ooit het pakket Eekhoorn gekregen van Thea Gouverneur.
Mijn tante borduurde eigenlijk nooit en dit pakket was toch echt te hoog gegrepen...ze borduurde het links en maakte elk steekje afzonderlijk.
Het ligt bij mij al jaren in de kast, wat zij er van had gedaan had ik al uitgehaald dus niets belet mij een nieuwe start!
Het lijkt me leuk om haar er na al die tijd mee te verrassen, het was tenslotte een duur pakket.
De Eekhoorn wordt geborduurd met 1 of 2 draadjes op linnen en meet 48 x 60 cm.
Spannend hoe ver ik zal komen dit weekend, het gaat namelijk ook nog mooi weer worden dus hoop ik ook lekker naar buiten te gaan!


8 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je berichtje op mijn blog en de uitleg van de plakband ;)Zal ik zeker gebruiken.

    Ben zeer benieuwd naar je vorderingen van je Eekhoorn.

    Wat is eigenlijk de afkorting van IHSW ?

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi, dat eekhoorntje! Leuke verrassing voor je tante. En met dit mooie weer zul je een eind kunnen komen, veel borduurplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi patroon, dit zal een leuke verrassing voor haar worden! :) Veel borduurplezier dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love this design.... hope you're enjoying stitching on it this weekend. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig stuk!!!
    Veel borduurplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een mooi patroon, ben benieuwd hoe ver je bent gekomen. Zal wel een mooie verrassing zijn als je er mee klaar bent.

    BeantwoordenVerwijderen