maandag 22 augustus 2011

IHSW weekend


Het weekend verliep wat anders dan ik me had voorgesteld.
Onverwacht bezoek, gezellig etentje, dat soort dingen.
Dus van borduren kwam een stuk minder dan de bedoeling was.
Maar al met al heb ik toch nog een hoop gedaan.
Het is een vervelend patroonblad, nog getekend.
Wat zijn we dan nu verwend met mooie computerpatronen!
Je een keer vertellen is dus zo gebeurd.
En dan moet je weer uithalen...
De tekens lijken ook heel erg op elkaar en zijn soms onduidelijk.
Het zat dus niet altijd mee en dat kwam ook wel doordat het moeilijk was mijn hoofd erbij te houden.
Volgend IHSW-weekend ga ik hier weer mee verder, ik zal er nog wel een tijdje zoet mee zijn.

20 opmerkingen:

  1. Het ziet er wel mooi uit, volgens mij is ook de stof een hele andere dan waar je "normaal" mee bezig bent.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent toch flink opgeschoten.. heel mooi hoor!!
    Je hebt een leuk weekend gehad zo te horen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me linnen waarop je borduurt dat vind ik ook altijd heel moeilijk. Na een tijdje denk ik dat alles scheef loopt en dan kan ik het best opbergen, anders loopt het fout af.

    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het ziet er anders al heel leuk uit. Vast niet gemakkelijk om op linnen te borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er al mooi uit Pauline !
    Al denk ik dat het niet zo gemakkelijk is om deze stof te werken.

    Nog veel plezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er anders wel heel mooi uit zeg!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het ziet er al mooi uit, de stof lijkt me ook niet erg makkelijk borduren

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very nice start to the squirrel. I love it just with the leaves and berries

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt gelukkig toch nog wel het één en 't ander kunnen borduren!!!Anders heb je zo'n onvoldaan gevoel, hè. En wat je hebt gedaan, is echt mooi geworden.
    Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die besjes lijken net echt! heel erg mooi vind ik je werk, ook mooie stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. That looks beautiful, Pauline! I love the fabbie you're using. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een stuk minder geborduurd dan de bedoeling was? Ik vind dat al een mega groot stuk haha. Het wordt erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lovely WIP... the leaf colours are gorgeous and the berries are really lifelike :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als je het patroon in kan scannen wil ik het wel voor je omzetten in een computerpatroon. Leuk om te doen en voor jou een stuk duidelijker...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor het aanbod,Sanderijn!
    Maar het patroon beslaat 4 grote vellen papier..ik heb wel een vergroting extra, die zou ik eventueel kunnen opsturen voor bewerking.
    Maar aan de andere kant kom ik er zo ook wel uit hoor, het is alleen wat lastiger!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Pauline, this is beautiful!! I love the colors against the fabric, it makes it pop!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het kan een lastig patroon zijn maar oh wat gaat je resultaat schitterend zijn.
    Groetjes,
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi stukje al, en achteruitborduren doet iedereen wel eens zeker?

    BeantwoordenVerwijderen