dinsdag 30 augustus 2011

Nog meer!


Schreef ik laatst nog dat ik gelukkig nog maar 1 pakketje had van Suske en Wiske, inmiddels heb ik er NOG 2 klaarliggen om te gaan borduren!
Via Marktplaats is het me gelukt ze te vinden en ze zijn nu al in huis!
Inclusief het lijstje.
1 pakketje was al gemaakt, die van Suske en Wiske samen, maar dit bleek duidelijk te moeilijk.
Het resultaat is wel erg grappig, ;)
Maar met het patroon en alle resten van de vorige pakketjes maak ik hem lekker zelf!
Voorlopig echter even geen tijd voor al mijn eigen werkjes.
Ik heb een kerstsok af te maken....en dat gaat voor alles.
(Zie: kerstsokken voor het goede doel )

11 opmerkingen:

  1. Super dat je de ontbrekende patronen hebt kunnen kopen, daar is je zoon vast blij mee. Veel succes met de kerstsok, maar dat gaat je vast en zeker lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, wat mooi, dat je er nog 2 op de kop hebt kunnen tikken. Ja, marktplaats..... daar kun je van alles vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf dat je ze hebt kunnen vinden. Veel plezier ermee en sterkte met de kerstsok!
    Groeten, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk dat je ze toch nog hebt kunnen vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is je zoon helemaal suske en wiske fan? leuke patronen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi
    Ben het verhaal van de kerstsok gaan opzoeken, een kippenvel moment. Leuk dat je hier aan mee helpt.

    Heel veel liefs Zohra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waar marktplaats al niet goed voor is geweldig toch dat je de serie zo compleet kan maken.

    succes met je kerstsok

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je nog meer suskes en wiskes hebt gevonden. Ik vind het super dat je de kerstsok afmaakt en dit voor alles laat gaan. Diane zal hier zeker heel blij met zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke pakketjes!!!!! veeeeeeeeeeeeel stiksteekjes hahahahahaahha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke pakketjes.

    ik vind het heel lief dat iedereen eerst de kerstsok afmaakt na het nieuws te vernemen van Diana.

    Veel sterkte aan haar familie enz

    Hoeveel sokken moeten er nog gedaan worden ?

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen