zondag 14 augustus 2011

Weer verder


Bedankt voor jullie lieve reacties!
Zoiets als dit was me echt nog nooit overkomen.
Het leek misschien niet zo veel, maar geloof me het ging om zeker meer dan 1000 steken in wel 10 kleuren.
Maar ik ben gelijk uit gaan halen.
dat viel nog niet mee met dat dunne garen.
Maar uiteindelijk was alles weg....plakbandtruc erover en ik kon weer verder.
Ik ben bovenaan weer gaan borduren.
Het lintje op de foto geeft de scheiding aan tussen blad 1 en 2 zodat jullie kunnen zien hoe ver ik er nu mee ben.
Ik had me onderaan vertelt omdat ik 2 steken dubbel had gedaan, ik had me vergist in het kleurteken.
Maar nu niet meer getreurd, ik ben al lang weer lekker bezig!

14 opmerkingen:

  1. Gelukkig! Ik had ook niet anders van je verwacht. Meis wat wordt het mooi...nu kan je weer lekker verder. Geeft ook wel weer een goed gevoel he dat je ondanks de hoeveelheid het toch uithaalt. Respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo, Pauline, je bent weer lekker terug bezig. Zo moet het, hoofd niet laten hangen en ertegen aan gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat alles nu weer goed is, jammer van de steken en de tijd die je erin hebt gestopt maar vind het erg knap dat je het zo goed weer oppakt.

    Fijne zondag nog,
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, wat een werk, zeg. Maar gelukkig, je bent er weer. Als je het niet uitgehaald zou hebben, blijft het je toch altijd storen.( als je sowieso verder had gekund???)Succes!
    Groetjes Liesbeth en een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je nog snel gedaan zeg,en er is alweer een heel stuk bij gekomen.
    Succes met het vervolg, volgens mij ga je weer als een speer.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje wat vervelend zeg, maar super dat je het alweer zo snel hebt hersteld. Ik had het denk ik even in een kastje weggelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig dat je de draad zo snel weer op neemt ik had het persoonlijk een paar dagen aan de kant laten liggen.
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk dat je terug bezig bent,

    hoe gaat dat in zijn werk die plakband truc ?

    mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. It looks really lovely, and you've made incredible progress.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW!!! dat heb je snel gedaan en al gelijk weer zoveel geboruurd knap hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. vreselijk dat uithalen, maar je bent alweer een stuk opgeschoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Achteruit borduren is niet fijn! Ik zou het weggelegd hebben om het (n)ooit eens te doen. Goed dat je er meteen werk van gemaakt hebt!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. EEEK, Pauline!! I just read your post about having to frog. I'm soooooo sorry. :( I'm glad it's all behind you now and it's looking so great! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Terug op de goede weg gelukkig ben je er nu door want ik denk zo'n groot stuk uithalen dat het echt niet meevalt ....

    BeantwoordenVerwijderen