vrijdag 23 september 2011

Half blad


Het is misschien wat stil op mijn blog maar dat betekent niet dat er niks gedaan wordt!
Ik ben namelijk ALTIJD wel met iets bezig.
Zo haak ik natuurlijk nogal het een en ander en dat kunnen jullie zien op het haakblog wat ik samen met Esther heb.
Ik ben al lekker in herfstsfeer.
Verder heb ik het erg druk met hobo-spelen, dat gaat steeds beter en wordt dus ook steeds leuker!
Maar tussen al die bedrijvigheid door, borduur ik ook gewoon door aan mijn Haeds.
Dus is bladzijde 3 van Surprise Visitors op de helft en zie je ook bij dit werk een deel van het hoofd van het meisje.

9 opmerkingen:

  1. het word al echt mooi. Waw, er is een prachtig stuk bijgekomen ;)

    Mvg sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat word een mooi borduurwerk.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze wordt echt schitterend! Super dat het hoofdje al te zien is, nu wordt het nog leuker om aan te borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent echt wel een bezige bij! Hobo spelen, dat wist ik nog niet van je. Knap hoor! En dan nog eventjes tussendoor wat HEADs maken. Ik durf nog niet aan eentje te beginnen. Maar het zijn stuk voor stuk pareltjes. Maak er een gezellig weekend van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben blij voor je dat je nu een hobo hebt die het prachtig doet! Maakt het spelen heel wat leuker he ;)
    Deze haed is ook al heel mooi....prachtig geborduurd trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je toch weer een bezige bij!!1
    Dat hobo spelen klinkt leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. poeh wat een werk is dit toch, zijn het veel confettisteekjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer een heel stuk erbij! Wel veel donkere kleuren, lijkt me lastig borduren nu het weer zelf ook donkerder wordt..

    BeantwoordenVerwijderen