maandag 5 september 2011

Nieuw


Het was even wat stil op mijn blog.
Maar zoals jullie vast wel weten had dat een goede reden.
Ik heb als een razende zitten borduren aan de sok van Diane voor Ilse.
Daar moest echt even alles voor wijken!

Gisteren hadden we veel visite wegens de verjaardag, vandaag, van mijn oudste zoon.
Hij is 18 jaar geworden!
Mijn moeder had een borduurpakket voor mij bij zich.
Die krijgt wel eens iets via via.
Dit is een pakket van Lanarte en zeker al meer dan 20 jaar oud, uit de jaren 80.
Het is op linnen.
Er is een klein begin mee gemaakt, maar dat haal ik gewoon uit zodat het van mij gaat worden.
Het is toch teveel op de kant gedaan.
Maar eerst ga ik verder met mijn bladzijde van De fairy Bubbles.
Dit pakket verdwijnt voorlopig in de voorraad.




10 opmerkingen:

  1. Ook hier gefeliciteerd met je zoon!
    Dat borduurpakket in inderdaad uit de jaren 80, ik heb ooit ook in die stijl iets geborduurd. Een vrouwenhoofd, die hangt nu bij mijn moeder. Ik zal er eens een foto van plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kerstsok is echt mooi geworden, kan me voorstellen dat het een flinke klus was. Ben benieuwd naar je eerste update van het nieuwe werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je "volwassen" zoon. Ik herken het borduurpakket, mijn buurvrouw heeft het ook gemaakt en nu hangt het bij haar kleindochter.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me voorstellen dat je eerst de kerstsok hebt geborduurd. Wat is hij mooi geworden. Petje af dat je dit in deze situatie zo snel hebt gedaan. Dit pakket is ook een erg leuke! Ben benieuwd wanneer je gaat starten aan dit werk. Nog gefeliciteerd met je zoon!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Pauline,
    Ik vind het super dat je de kerstsok zo snel hebt afgewerkt!
    Verder van harte gefeliciteerd met je jarige zoon. 18 is al heel wat. Op het pad naar volwassenheid.
    Groetjes,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je zoon, je hebt het in de tussen tijd wel aardig druk gehad met de kerstsok, knap hoor.

    Het pakket geeft wel een aardig beeld van het modebeeld in de jaren 80.
    Succes met je bubbels, ik kijk al uit naar je volgende update.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi borduurpakket, ben zeer benieuwd naar je vorderingen hiervan.

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je zoon en veel borduurplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je zoon zijn verjaardag!!
    Wat ene mooi patroon heel veel succes ermee!!1

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi,

    thanks for your comment on my blog :)
    I don't understand Holland, so really don't know what you're telling, but love the picture! :)
    And I love your crochet in your other blog, they are just so wonderfully adorable and cute!!! (couldn't find a place to comment on that blog...)

    BeantwoordenVerwijderen