maandag 3 oktober 2011

blad 6 Butterfly kisses


Vandaag had ik een vrije dag!
En dus ,na eerst wat op huishoudelijk gebied te hebben gedaan, heb ik blad 6 af kunnen maken.
Nu vind ik het wel weer even tijd voor een kleiner werkje, af en toe moet er ook wel iets AF!
Al ben ik productief genoeg natuurlijk, kijk maar op het haakblog!

Sarah had mij getagd.Dank je wel hoor! ;)
Dat betekend dat ik 10 dingen over mezelf moet vertellen.
Best lastig!
Nu moet het natuurlijk niet, maar ach, vooruit maar.

1) Ik heb 1 poes binnen en 1 poes buiten, de poes buiten is onze adoptiepoes.
Ze heten: Miesje en Pientje.
Verder heb ik ook nog 2 konijnen: Timmy en Tommy.
Allebei afdankertjes van de kinderboerderij.
2)Ik ben een luie huisvrouw.....ik heb een hekel aan ramen lappen en strijken!
Stofzuigen doe ik wel graag.
3)Ik speel hobo, daar ben ik ooit mee begonnen toen ik 18 jaar was.Daarvoor heb ik klarinet gespeeld en blokfluit.Ik speel samen met een pianiste en heb af en toe een optreden in de kerk.
4) Ik zing sopraan in een klein koor.Daar heb ik ook regelmatig een solo, we zingen voornamelijk tijdens kerkdiensten en hebben het nu druk met oefenen voor kerst.
5)Ik werk met verstandelijk beperkten, zoals het nu officieel heet, ik help mee met de activiteiten op de houtbewerking en heb elke vrijdag mijn eigen muziekuurtje, dan wordt er gezongen en op de blokfluit gespeeld.
6) In deze sector wil ik HEEEEEL graag een vaste aanstelling!!
7)Koken doe ik ook graag, er komen regelmatig de heerlijkste dingen uit mijn keuken.
8)Als ik er de rust voor kan vinden lees ik ook een boek, op dit moment lees ik"Het huis achter de heuvel"van Jenny Glanfield.
9) Ik kijk alleen naar jeugdfilms en alles wat voor alle leeftijden geschikt is, ik haat enge films!
10)Ik ben verslaafd aan haken en borduren!! Maar dat wisten jullie al, ook het bloggen erover vind ik erg leuk.

Zo, iedereen is weer wat wijzer geworden over mij!
Ik geef de tag niet door, Desiree heeft gelijk: bijna iedereen heeft dat al eens gehad.

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig werk word het ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je butterfly kisses wordt heel erg mooi! Leuk wat meer over jezelf te lezen. Je bent nog actiever dan ik dacht. Ik weet niet wanneer je het allemaal doet, je hebt niet alleen turbonaalden maar ook turbotijd vermoed ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dear, you really are stitching fast :) I love to follow your progress and see the stitching come to life :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze wordt prachtig. Die tags vind ik altijd leuk om te lezen, leer je mensen nog beter kennen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je werk wordt schitterend, het lijkt al net een foto. Leuk om wat andere dingen over je te lezen en ben blij dat je bij me aansluit om niet andere mensen te taggen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om wat meer over je te horen. En dat je verslaafd was wisten we al hoor haha. Maar wel een super verslaving.
    Je borduurwerk wordt toch zo mooi echt super!
    Groeten, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. graag gedaan.

    je borduurwerk word echt super mooi

    Mvg Sarag

    BeantwoordenVerwijderen