zondag 9 oktober 2011

Bubbels


Lekker verder geborduurd aan mijn Fairy bubbles.
Blad 13 is nu aan de beurt.
Hierop worden de vleugels verder gemaakt.
De kleuren vind ik zelf erg mooi, dit is toch wel mijn favoriet wat dat betreft!

Ik ben nu alleen wel eventjes gestopt.
Dit heeft een speciale reden, ik ben namelijk aan een geheim project bezig.
Moet nog even bedenken of ik hier de komende tijd wat van kan laten zien of dat ik het beter helemaal geheim kan houden.

Deze week word ook nog eens erg druk!
Morgen om 8 uur word mijn oude keuken eruit gesloopt en daarna gaat er getegeld worden en een nieuw blok geplaatst.
Dat zal een hoop troep gaan geven!

8 opmerkingen:

  1. Het zijn zeker mooie kleuren! Ben benieuwd naar je geheime project. Veel succes met je nieuwe keuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je Fairy bubbels zijn heel erg mooi! Je weet dat ik er fan van ben hé! Nu heb je me wel supernieuwsgierig gemaakt naar je nieuwe project! Ik hoop dat we het snel te zien krijgen. Ik wens je veel plezier met je nieuwe keuken en niet te veel stof.
    Groetjes,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super al die verschillende kleurtjes, en zoveel paars tinten ook! Ik ben erg benieuwd naar je geheime project, misschien een kleine sneak a peak? Succes morgen met de plaatsing van je nieuwe keuken, hopelijk zorgen ze voor niet teveel troep.

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei , oei ,een nieuwe keuken plaatsen is echt wel een serieus karwei , hopelijk valt de rommel een beetje mee !


    je maakt ons echt wel nieuwgierig met je geheime project hoor :))

    Je bubbels zijn fantastisch , ze worden mooier en mooier , dat gezichtje is zo sprekend !!!! Prachtig werk !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!!!!
    Succes met je keuken....geeft even troep maaaaaaar je hebt daarna wel wat ;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zijn de vorderingen bij de vleugels. Succes met je keuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi hoor en ik ben benieuwd naar je geheime project

    succes met de rommel

    BeantwoordenVerwijderen