zaterdag 29 oktober 2011

Fop?


Gisteren hebben Esther en ik echt een superleuke en gezellige dag gehad!
We zijn samen naar de Handwerkbeurs geweest in Ahoy Rotterdam.
En ook al viel die ,voor ons als borduursters en haaksters, enigszins tegen, we hadden het toch erg naar onze zin.
Omdat wij zo ver bij elkaar vandaan wonen is het altijd feest om even tijd samen te hebben.
En bij feest horen cadeautjes!
En creatief als we zijn maken we dan natuurlijk iets zelf!
Van Esther kreeg ik dit prachtige kussentje om aan mijn schaartje te hangen, een FOB of zo.
Er staan hele oude motiefjes aan de ene kant ,met het jaartal, en aan de andere kant staat een prachtige P.
Echt een heel mooi werkje!
Ik ben er dan ook erg blij mee.
Zo knap gemaakt....
Morgen laat ik wat aankopen hier zien.
Voor de haakspulletjes verwijs ik jullie naar ons haakblog: de haakheksen.

10 opmerkingen:

  1. Hallo Pauline,

    Jullie hebben het super naar jullie zin gehad zo te lezen en je hebt nog een prachtig zelfgemaakt cadeau gekregen !

    Ik zal direct eens gaan zien naar jullie blog :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n leuk zelf gemaakt cadeautje, knap hoor ben al benieuwd naar je aankopen
    Liefs zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt heerlijk zo'n gezellig dagje uit. Ben reuze benieuwd naar je aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heet een scissor-fob ;))) hahahahaa
    De "P" komt uit een antiek boekje van Sajou uit 1886. De achterkant komt uit een Duits boekje, die uitgegeven is van 1900 tot 1906.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een scissor fob is het... heel erg in trek onder de borduursters..Ik heb er ook aan 1 schaartje een hangen gekregen van een mede blogster...mij te veel priegelwerk om er aan elke schaar 1 te hangen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pauline, per toeval kwam ik op je blog.
    Wat een leuke dingen maak je, ik werd helemaal verliefd op je kerstsok. Deze heb ik nog nooit gezien, echt schitterend. Ik kom hier zeker vaker langs.
    Groetjes Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat de beurs een beetje tegen viel, ik ben er ook weleens geweest en toen was er voornamelijk patchwork. Je kadootje is wel super zeg en nog handig ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. is heel erg lief , ik wil best ook zulke vriendinnen!

    BeantwoordenVerwijderen