donderdag 13 oktober 2011

Gouwe ouwe


Zoals beloofd nog een oud borduurwerk!
Dit keer een tafelkleed dat ik heb gemaakt toen ik ergens begin 20 was....een tijdje geleden dus.
Ik had toen een vrij kleine eettafel en op de markt stof gekocht waar op te borduren viel.
Altijd namelijk gezocht naar betaalbare manieren om met mijn hobby bezig te zijn.
De patroontjes van het "paella-kleed"komen uit een oude Ariadne.
Daar ben ik jaren lid van geweest, tot ze stopten met het handwerk, blijft jammer...
Het kleed wordt af en toe nog gebruikt.

6 opmerkingen:

  1. Leuk die oude borduurwerken. Inderdaad, de Ariadne, daar was ik ook jaren lid van en ook totdat het een woonblad werd. Helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kleed,ik ben ook jaren geabonneerd geweest op Ariadne,
    Heel jammer dat ze er niet meer nieuw zijn.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kleed toch , ik heb al veel over ariadne gehoord maar niet echt gekend , ga er eens naar op zoek gaan in de tweedehands boekenwinkel !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk zo die oude spulletjes terug zien denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kleed, heel erg origineel idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, zo'n kleed en inderdaad jammer van de ariadne.

    BeantwoordenVerwijderen