zaterdag 22 oktober 2011

Ingelijst


Het heeft even geduurd.
Inlijsten is tenslotte iets waarvoor gespaard moet worden.
Maar de Eenhoorn die ik dit jaar af heb gemaakt, voor mijn dochter, was het waard.
Ik heb er een simpele zwarte lijst om laten doen.
Het werk komt op haar kamer te hangen en het mooie is dat de kleuren van haar kamer: zwart, paars en lila, in dit borduurwerk terug komen.
Het viel nog niet mee om mooie, scherpe, foto's er van te maken.
Maar zo hebben jullie wel een idee hoe het is geworden.

16 opmerkingen:

  1. Schitterend, een hele mooie lijst heb je bij dit werk uitgezocht. Niet al te druk, gewoon heel fijntjes.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De lijst past er perfect bij! Heel erg mooi. Je dochter mag tevreden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is erg mooi geworden, de lijst past er goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi in die lijst! Heb je erg mooi bij elkaar gezocht. Je dochter zal er erg blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi met die lijst er om.
    Veel plezier er van zal mooi zijn aan de muur.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In de lijst is het werk echt helemaal af, het is echt schitterend. Je dochter zal er wel trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dat een mooi werk! Prachtige kleuren.
    Ze is er vast heel erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ongelooflijk mooi , het is een prachtwerk
    Pauline , hier mag je best trots op zijn ..... ik wou dat het mijn muur sierde ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig en de lijst past er heel mooi bij het borduurwerk komt zo schitterend uit met die kleuren.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Pauline,

    Je hebt de perfecte keuze van kader genomen en je ziet direct dat het zo overal mooi gaat en dat de kader de kleuren van de ruimte mooi opneemt zo.
    Het geeft je zelf toch ook een gevoel van voldoening hé, als je dat zo ziet hangen hé ?!
    Je dochter is er wel superblij mee zeker :-))

    oh ja vergeet ik iedere keer te zeggen, een goede kopvalling is een serieuse verkoudheid dat meer op sinutis gaat lijken, dus dat goed moet worden behandeld voor alles vol etter gaat zitten in je neus/oren/..

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi en meer dan zo'n eenvoudige lijst heeft deze ook niet nodig.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dat mooi gemaakt zeg!!
    daar ga je nog met veel plezier naar kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ontzettend mooi, ik ben benieuwd of ik ooit zoiets moois voor mijn zusje van 8 kan maken?? maar dan met een westernpaard!! Dat is haar hobby, ze is een echte paardenfan.

    Echt waar het is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen