maandag 10 oktober 2011

Kaal!


Neeeee, gelukkig niet mijn hoofd! :)
Wel de keuken.
Alles is er vandaag uit gehaald.
Was even een beetje herrie en natuurlijk wat stof van het bikken van de tegels.
Maar het is prima gegaan.
Al is het met het avondeten en de afwas wel behelpen.
Dus eten we makkelijk en gebruiken we af en toe wegwerpbordjes en bestek.
De opbouw gaat morgen plaatsvinden.
Vandaag zelf niks hoeven doen dan alleen maar in mijn hoekje op de bank zitten en lekker........ BORDUREN!
Aan het geheime project ;)
Ik zal er wel af en toe een foto van gaan plaatsen maar er verder niks bij vertellen anders is de verrassing er af.

8 opmerkingen:

  1. Geweldig spannend een nieuwe keuken. Ik zou me er al enorm naar verheugen.
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met de rotzooi!!!Nu kan het alleen nog maar weer mooier worden. En ik ben benieuwd naar je nieuwe geheime project.
    Groetjes Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ergste heb je in ieder geval gehad. Ik wordt nu wel steeds nieuwsgieriger naar je geheime project, maar ik ben geduldig haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, wat kun je ons nieuwsgierig maken! Niet alleen naar je nieuwe borduurwerk, maar nu ook naar je nieuwe keuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De ergste rotzooi is achter de rug, ben benieuwd hoe je keuken gaat worden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spannend allemaal, de grootste troep heb je nu dus gehad. Geniet lekker van het borduren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is echt wel kaal zeg. Nu komt gelukkig de leuke fase en dan genieten van je nieuwe keuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oei , oei dat ziet er inderdaad " kaal " uit maar het ergste is wel voorbij nu op naar een mooie nieuwe keuken enne..... dat geheime projekt hè .....zucht ... ben toch wel nieuwsgierig hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen