dinsdag 18 oktober 2011

Madonna



Jullie weten vast nog wel dat ik vorig jaar Maria met kind heb geborduurd.
Dat werk hangt al enige tijd in mijn woonkamer te pronken.
Maar toen vandaag Borduurblad in de bus viel, viel ik van de ene verbazing in de andere.
In dit blad staat een patroon van hetzelfde schilderij als ik heb nageborduurd.
Eerlijk gezegd...die van mij is veeeeel mooier!
Het was wel erg leuk om meer informatie te lezen over de kunstenaar en zijn model.
Nooit geweten dat ik een beroemd schilderij heb nagemaakt.
" Madonna of the streets" van Roberto Ferruzzi.
Ik heb mijn pakket bij Peddles gekocht en het was van de firma Pinn.
Kijk en vergelijk zou ik zeggen, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
De andere verrassing was dat ons kerstsokkenblog in het blad is genoemd!

3 opmerkingen:

  1. Wie weet kom je zelfs wel is in dat borduurblad te staan met jouw kwaliteiten, knap hé.
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. stuur een foto van jouw werkje naar ze op, wie weet kom je erin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw werk is inderdaad mooier, het is veel scherper. Wees blij dat je de goede hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen