maandag 17 oktober 2011

Niet veel ( IHSW)


Erg veel heb ik dit weekend niet kunnen borduren.
De zin ontbrak een beetje en ik had een hoop andere dingen te doen.
2 kleuren blauw zijn bijna op, dus die moet ik nog bij gaan kopen.

Op deze foto zie je het wat minder, de vorige foto toont de kleuren het meest zoals ze in het echt zijn.
De sneeuw is meer geel dan wit, daar maakte ik me eerst zorgen om.
Maar het patroon heet: Bygone days.
Dus het is een "oud"plaatje, haha misschien was sneeuw vroeger wel geel!
Mijn jongste vond eerder dat er in de sneeuw gepiest was...

8 opmerkingen:

  1. Beetje jammer van de sneeuw , ik had hem ook liever wat witter gezien maar het is zoals je zegt een oud plaatje hè ! Het is in ieder geval helemaal mijn ding en ga die sok op mijnverlanlijstje zwieren ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dat noem jij niet veel kunnen borduren?????
    Aaaarrgghhhhhhh!!!!!!
    Dit zal je hoe dan ook goed moeten maken he?!!!
    Elke keer als ik mijn kerstsok wil pakken...krijg ik een opmerking in de trant van...ja zou ik maar snel doen, want Pauline heeft er al 3!!!!! af,ze zou er zelfs 4 kunnen doen in de tijd dat jij voor 1 nodig hebt!!!
    Lief he??!!

    Ennuh sneeuw hoort niet wit op een oud plaatje....die plaatjes vergelen!! Of tsja ook als er een hond op gepiest heeft he....Hier denken ze dat het een mammoet was. Nouja zeg!

    Ik ga maar weer eens proberen vanavond aan mijn kerstsok te werken...ga jij gerust verder met je bubbels hoor ;)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lol, de vogeltjes hebben gewoon wat laten vallen toen ze overvlogen.....
    maarre....volgens mij ga je harstikke snel hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat het helemaal niet stoort dat de sneeuw geel ziet. Dat maakt het idd juist ouderwets.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er alweer heel mooi uit, prachtig.

    alle beetjes helpen ;)

    het soort niet echt hoor, de gele sneeuw. het heeft iets speciaal ;)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Pauline, you got quite a bit done even with missing threads. :) Looking great.

    BeantwoordenVerwijderen