donderdag 6 oktober 2011

Oud werk


Omdat volgende week mijn nieuwe keuken geplaatst gaat worden ben ik flink aan het opruimen.
Ook mijn kledingkast is al aan de beurt geweest wegens de seizoenswisseling.
Vandaag was de linnenkast aan de beurt.
En daarin kwam ik allerlei geborduurde spulletjes tegen.
Volgens mijn vriend ben ik pas echt gaan borduren sinds ik dit blog heb.
Maar niets is minder waar!
Ik borduur echt al heel veel sinds mijn 20e.
Als je alles op een rij zou leggen....
Hierbij ga ik dus de bewijzen leveren!
Alles wat ik nu zoal tegen kom ga ik fotograferen en laat ik hier alsnog aan jullie zien.
Binnenkort dus zeker meer oude werkjes.

Vandaag deel 1:
een tafelkleedje met bloemetjes.
Dit was een aantal jaren geleden als pakketje te koop bij de Lidl.
Geen kruissteekjes, dus dat was best even lastig!

6 opmerkingen:

  1. o wat leuk zeg, ben benieuwd wat je allemaal nog meer hebt gevondne in je kast

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In die 23 jaar heb je dus heel kunnen borduren. Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aiaiaiaaiiai dat was een lastige steek! knap hoor!
    ben heel nieuwsgierig naar je volgende vondsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke bloemetjes op je kleed..

    Succe smet opruimen en je keuken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is beautiful. I look forward to seeing pics of your other old pieces. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi bloemen kleedje Pauline ik ben al benieuwd wat er nog uit de kast gaat komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen