dinsdag 25 oktober 2011

Schatten op zolder


Soms kom je, op zoek naar wat anders, ineens iets tegen waarvan je het bestaan eigenlijk al was vergeten.
Zo kwam ik op zolder deze schat tegen!
En wat was dat leuk.
Deze lap heb ik gemaakt toen ik een jaar of 16 was, voor mijn opleiding tot activiteitenbegeleidster.
Het was een opdracht voor het vak Textiele werkvormen.
Volgens mij was het de bedoeling dat je meerdere steken verwerkte, in de graskant zijn er een aardig aantal te zien.
De achtergrond is zelf geverfd.
Ik kwam ook mijn map tegen, dus binnenkort volgt er nog meer.

10 opmerkingen:

  1. Dat ziet er mooi uit, ik ben zeer benieuwd wat er nog gaat volgen.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een echte schat!!! Wow wat mooi! Erg leuk om terug te vinden lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een leuk werk om naar te kijken, vooral het gras met de verschillende steken en kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat mooi leuk om zoiets na zo'n lange tijd weer te vinden.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig werk. Heel leuk dat je dat zo nog eens tegen komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, Pauline!!! I love it, it's gorgeous! You're so talented :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg. Leuk ook dat je je werkstukken hebt bewaard.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Laat maar zien wat het si echt prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je deze weer hebt teruggevonden. Ben ook benieuwd naar je andere creaties van vroeger :)

    BeantwoordenVerwijderen