donderdag 24 november 2011

Kerstkaarten


Vorig jaar won ik een setje kaarten bij een give-away.
Die wilde ik nu wel gemaakt hebben natuurlijk.
Het waren leuke patroontjes!
Echt weer wat anders dan alleen maar kruisjes.
En zoiets doe je lekker even tussen alles door.

Nog even over de kerstmerklap:
"God jul" betekend "goed kerstfeest".

Nu ben ik bezig met het bubbles-blad.
Dat valt wel weer even tegen hoor!
Wat een gepriegel is dat toch.
Leesbril op en steekje voor steekje maar weer verder werken.
En Gerda, natuurlijk ga ik ook gauw aan dat schattige sneeuwmannetje beginnen!
Heel veel dank hiervoor, ik vind het echt zooooo mooi.
Die wil ik voor kerst nog wel gemaakt hebben!

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten! Vooral die groene vind ik erg mooi.....is zo leuk om in dat soort stijl dingen te borduren!
    Succes met Bubbels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha, zo mag ik het horen, flink aan de bubbels ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten, die zullen zeker klaar zijn voor de kerst en naar "speciale" mensen gestuurd worden, of niet?
    Ik kon gisteren niet reageren op je blog, maar wil bij deze toch nog kwijt dat ik je kerstmerklap toch zo ontzettend leuk vind. En wat heb je hem snel klaar gekregen, petje af.
    Ga je hem inlijsten?
    Fijne avond nog,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kerstkaartjes zijn mooi geworden! en jawel bubbels gaat heel wat trager, maar het eindresultaat zal des te mooier zijn.. veel borduurplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes!!!
    veel borduuplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn echt leuk geworden... ik heb toen samen met jou zo 'n setje gewonnen Pauline... maar behalve dat ze nog postzegels voor België moest kopen heb ik er nooit meer iets van gehoord.... ik denk dat ze de postzegels nog aan 't maken zijn hihihhhh!!!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt, leuke motiefjes ook!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaarten, die ster is heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kkaarten heb je gemaakt.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. de kerstbal vind ik erg mooi,de anderen zijn ook mooi gemaakt. even tussen door he!
    waar tussen door? volgens mij zijn er geen pauzes bij jou :-)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Pauline, dat was een leuke reactie op mijn blog. Inderdaad...een Pauline verveelt zich nooit,grinnik.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De kerstkaarten zijn leuk geworden, erg leuke patroontjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het zijn erg mooie kerstkaarten geworden, vooral die met de kerstbal vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen