woensdag 23 november 2011

Merklap is af!


Vandaag de kerstmerklap afgemaakt!
Ik heb het echt maar net gehaald met het groen, alle restjes zijn gebruikt.
De lap meet ca. 40 x 40 cm.
Ik ga hem omzomen en als wandlap afwerken.
Nog bedankt allemaal voor jullie adviezen!
Zoals jullie kunnen zien heeft 2011 toch gewonnen, hoewel er heus ook wat voor 1979 valt te zeggen.
Maar IK heb hem gemaakt he...in het heden.
Zo, en dan ga ik nu eens nadenken wat ik nu ga borduren.
Verder met de Haed...of een leuk sneeuwpopje?
Jullie zien het vanzelf!

15 opmerkingen:

  1. ik ben blij dat ik op een stoel zit zodat ik niet kan omvallen.
    verbazingwekkend snel ben je :-)
    hij is heel mooi geworden,goed idee om het te maken, krijg je nu kriebels om meer te maken uit die tijd?
    groetjes
    ps. ik heb net op m`n blog iets gezet wat ik niet meer af krijg omdat ik me er zelfs na 2 jaar niet meer toe kan zetten, wil jij die nog even afmaken voor de kerst hahahahaha (echt een grapje he!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden. Vrolijke kerstkleuren. Ben benieuwd naar het volgende project.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's a great Christmas sampler and a wonderful finish for you.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pauline wat ontzettend mooi geworden, en zo snel gedaan. Hier zou ik maanden over doen. Ik ga mijn oude Ariadne's ook maar weer eens doorbladeren...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gohhh Pauline... wat een mooie lap en wat ben jij toch snel zeg!!! Nu ben ik toch wel heel benieuwd wat het volgende project wordt hoor ;)

    Liefs....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW!!! Weet hier niet wat ik zie .... nu al klaar , meis wat ga je vlug ...daar kan ik alleen maar van dromen .Hij is prachtig geworden , heel fijntjes ! Ben ook al benieuwd naar het volgende ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, deze is ook erg mooi geworden. Ik kijk al uit naar je volgende update!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is heel erg mooi geworden! Nu de bubbels hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi geworden!!!! Staat vast erg mooi in je huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wuw watis deze gaaf geworden, ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt zo snel te borduren. Die turbo naalden willen we allemaal wel eens lenen denk ik.

    Hij is prachtig geworden en de 2011 staat mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een erg mooie merklap! Daar mag je trots op zijn.
    Ik heb nu al jaren een Dick Bruna borduurwerk in de kast liggen. Wilde er eerst een kussen van maken maar ik heb eigenlijk geen kussens op de bank vanwege de hond. Ik zie dat jij hier een wandlap van wil maken. Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt? Denk nl. dat dat ook wel iets voor mijn borduurwerk kan zijn. Alvast bedankt voor je antwoord!

    BeantwoordenVerwijderen