zondag 13 november 2011

Rommelmarkt


Gisteren was er een rommelmarkt bij de kerk.
Ik vind het altijd heerlijk om dan rond te snuffelen op zoek naar spulletjes voor mijn hobby's.
En dat is deze keer zeker gelukt!
Hier zien jullie de buit:
Een complete jaargang en enkele losse nummers van het blad Margriet Handwerken, ingebonden en wel.
Het zijn bladen uit 1976,77 en 81.
Echt geweldig wat daar allemaal in staat!
Verder een losse Ella en Borduurblad en een wandkleedje van Zareska met indiaantjes.
Het wandkleedje bevat ook lapjes vilt, je borduurt er in verschillende steekjes de details op.
Die wandlap zal vast ook uit de jaren 70 of 80 zijn!
Ik heb ook nog een splinternieuw theeservies, kookboekjes en enkele elpees gekocht.
Van dit soort dingen kan ik echt genieten!

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je zo goed geslaagd ben, dan is het leuk om even te neuzen tussen de spulletjes. Het handwerk boek maakt me nu al nieuwsgierig haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooo wat leuk zeg, om zulke dingen dan tegen te komen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige dingen heb gekocht op de rommelmarkt.
    Mooi weer gehad of was het binnen de rommelmarkt ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke dingen heb je op de kop getikt!
    geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je zulke leuke dingen hebt gevonden op de rommelmarkt, dat is dubbel genieten. Het wandkleed is heerlijk nostalgisch.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja,dat is leuk he? ik heb zelf in een tweede handswinkel handwerken jaargang 1982 gevonden.
    het is zo leuk en lachen om wat er in staat.
    (ik lach natuurlijk niet te hard omdat ik 54 ben en veel herken van toen hahaha)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik hou ook heel erg van rommelmarkten en tik er af en toe een borduurblad op de kop , altijd wel leuk , spulletjes voor een prikje , als ik ze gelezen heb en er staat nix in dan verkoop ze ook weer 2ehands !

    BeantwoordenVerwijderen