vrijdag 9 december 2011

Beer


Ha, wat dachten jullie?
Ik ben niet voor een gat te vangen hoor!
Ik mag dan wel een tijd niet haken, breien en borduren maar er zijn nog genoeg andere dingen die ik kan doen en die minder inspanning van mijn zere spieren vragen.
Zo had ik al jaren een pakket liggen om een beer te maken.
Ooit op vakantie, 7 jaar geleden, gekocht in Duitsland.
En heel simpel, het lijf was al klaar, zelf hoefde ik alleen de oren eraan te zetten, de neus en de ogen, en opvullen natuurlijk.
Dat heb ik nu dus eindelijk gedaan!
En wees gerust, ik blijf gewoon lekker bloggen en jullie volgen hoor!
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve woorden, die sterken me wel om even rust te houden.
Dit weekend zal ik me sowieso niet vervelen.
Heel spannend!
Morgen de grote dag, de overhandiging van de kerstsokken!
Ik zal jullie daar natuurlijk nog verslag van doen.

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke beer!!
    je kon het toch niet laten...hihihi..
    Heel veel plezier morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk ding,ik geloof ook wel dat je je wel zal vermaken en er zijn vast nog meer van dit soort projecten.

    Groetjes Yvon,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier vandaag! Is vast heel erg leuk!
    De beer is een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik moet er om lachen, jij kunt inderdaad niet stil zitten, he? Wat een leuke beer is het geworden, jammer dat je geen kerstmuts voor hem mag breien LOL.
    Fijne dag vandaag en ik ben benieuwd naar de reacties van de ontvangers.
    groetjes en fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend dat je last hebt van je vinger, ik hoop dat je snel weer al je hobby's kan uitvoeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja, helemaal niks doen valt niet mee he.
    leuke beer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieverd zeg, ik hoop dat jullie vandaag een leuke dag hebben gehad.
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke beer en je vervelen dat staat niet in je woordenboek denk ik
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I have to chuckle!! In English your "beer" is bear and Beer in English is that lovely drink that makes you giddy :D Very cute "beer"!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou, daar had je me bijna!
    ik dacht even dat je die beer al het werk zou laten doen ;-)
    ik wilde hem anders wel lenen om bij mij het huishouden te komen doen, (tegen betaling van een pot honing dan he!);-)
    sterte en houd je taai,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is je beer leuk geworden.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaat het al wat beter met je ?

    prachtige beer, schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hello pauline, greeting from indonesiaa... :))

    BeantwoordenVerwijderen