woensdag 21 december 2011

De sneeuwman


Daar ben ik weer!
Heeeeeeel voorzichtig, dat wel....
Dus het is gedaan met de turbo-naalden.
Voortaan zal ik het echt kalmer aan moeten doen!
Maar over dit werkje kan ik de hele winter nog doen dus ga ik me niet haasten.
In anderhalve week heb ik nu dus geborduurd wat ik normaal soms wel in anderhalve dag deed!
Elke dag een klein stukje anders gaat het niet goed, maar helemaal laten? dat lukt me eigenlijk niet...het is net zoiets als stoppen met roken denk ik!
Ik heb nooit gerookt maar kan me er iets bij voorstellen.
Mijn vingers jeuken de hele tijd om de naald op te pakken!
En anti-borduurpleisters bestaan niet :(

14 opmerkingen:

  1. oh oh oh, wat kan jij snel borduren zeg!
    nee, dat kan ik niet, nu begrijp ik je hand probleem en ook dat je grote projecten durft te doen.
    je verstand is je beste raadgever in dit geval ;-)
    hij wordt erg mooi.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij wordt echt heel mooi, doe maar kalm aan.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als eerst word je project erg mooi, maar denk om je zelf, ik had ook een overbelaste pols, en moet nu heel langzaam opbouwen omdat ik eigenwijs was duurt het nu al heel lang...

    Dus denk aan je zelf...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oef, wees maar voorzichtig, het kan soms zo lang duren met dit soort vervelende dingen.
    Je borduurwerkje wordt schitterend, heel mooi!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is toch wel erg leuk, blijf je wel voorzichtig?

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een heel mooike Pauline , maar wees toch maar voorzichtig .... kan toch bets geloven dat het je moeilijk valt het helemaal te laten ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij wordt schattig, maar net zoals alle andere dames hoop ik wel dat je het heeeeeel voorzichtig aan doet..
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig word hij. Je zal zelf voelen tot hoever je aankunt met je pols. Vanaf het pijn doet, laten rusten ;). Veel beterschap ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet te veel ineens doen hé! Naar je vinger luisteren. Maar het zal idd niet makkelijk zijn om al die borduurwerken, die zo roepen, te negeren. Dit is alvast een prachtig werkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You're stitching again... does that mean your finger is better or are you being naughty? ;)

    Looking great. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your stitching looks so cute =) Merry Christmas and a happy New year!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij word erg leuk maar voorzichtig aan voor je het weet sta je weer in de turbostand.

    Alvast hele fijne dagen en een goed, gezond en liefdevol 2012

    ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn polsen raken heel snel overbelast ( altijd zo geweest en de fysio zei ook wel dat het blijvend zou zijn) dus ik ken het probleem van wel willen maar niet kunnen. Gewoon lekker rustig aandoen en af en toe wat borduren ;) Hij word wel erg mooi trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen